רכילות עסקית

מנכ"ל מליסרון ובכירי המשק למען נערות בסיכון

אופיר שריד, מנכ"ל קבוצת מליסרון, הגיע להשקת החנות בקניון עופר רמת אביב שתמכור מותגים יוקרתיים יד שניה כאשר כלל ההכנסות ממכירת הפריטים יועברו לתרומה למען נערות בסיכון. מי עוד הגיע לאירוע?
מערכת ice |  1
מנכל קניוני עופר ומנכל מליסרון (צילום אסף לב)
בכירי המשק, אנשי עסקים ואושיות אופנה, הגיעו אתמול בערב (ראשון)  לאירוע פתיחת חנות פופ-אפ - אירוע השקה של פרטי מותגים יוקרתיים ביוזמת הפילנתרופית לובה ג'ייקבסון והנהלת קניון עופר רמת אביב, כאשר כל ההכנסות תרומה לנערות בסיכון.
כזכור, בחנות שבקניון עופר רמת אביב יימכרו מותגים יד שניה שנתרמו ישירות מארונותיהן של הסלבריטאיות והפאשניסטות המובילות בישראל כאשר כלל ההכנסות ממכירת הפריטים יועברו לתרומה למען נערות בסיכון. בין העמותות אליהן עוברות התרומות: "בית רות" בעפולה, "כפר זוהרות" במגדל העמק ועמותת "אותות" המפעילה רשת מסגרות לנערות בסיכון בגילאי 13-18 שהוצאו מבתיהן ע"פ צו של בית משפט.
האירוע שנערך אתמול בערב, כלל מינגלינג וחשיפת פריטים נבחרים שימכרו מהמלתחות של נשים מפורסמות, כמו: ירמה מיכאלי – שתרמה  תכשיט יוקרה בעיצובה, עפרה רייף שמלצר – תרמה סנדלים של שאנל, ליאת מולייב – תרמה מגפון  של מותג העל  Y3, ורד רוזן - תרמה נעל עקב של מיו מיו, לאה שנירר - תרמה שמלה של דרור קונטנו, מיכל אנסקי – עגילי טיפני, אופירה אסייג – נעלים של איב סאן לורן ועוד.
הגיעו לאירוע: אופיר שריד – מנכ"ל קבוצת מליסרון, משה רוזנבלום – מנכ"ל קניוני עופר,  עפרה רייף שמלצר, גדעון וליאת מולייב, ג'ודי ניר מוזס, ירמה מיכאלי, הילה קניסטר בר דוד, לובה גייקובסון,  עו"ד ברוריה לקנר, ורד רוזן, עינב אדיב ברר,  דוד בן משה – מנכ"ל עופר רמת אביב ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מנסים לעצור את הזנות בגלל הכסף .
    בן ארצי 10/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו שלא כל אחד יכול להיות רופא גם לא כל אחת מתאימה להיות נערת ליווי וגם לנערות ליווי יש תפקיד בעולם ..טיפשים מנסים לשנות את הטבע ומביאים את כולם לשעמום
    סגור