רכילות עסקית

רוני מאנה טס לדובאי, זה מלון היוקרה שלקח

איש העסקים והנדל"ן מרבה לתעד בילויים מנקרי עיניים, והפעם רגע לפני גל נוסף של קורונה הוא עלה עם בת זוגו על מטוס לדובאי ולקח מלון מפואר בדיוק במרכז העניינים
מערכת ice |  2
רוני מאנה (צילום אינסטגרם)
רוני מאנה עלה אתמול (רביעי) על מטוס הישר לאחד היעדים הפופולאריים והיוקרתיים לתייר הישראלי - דובאי. מאמה טס עם בת זוגו הצעירה קרן קצמן ומבלה במפרץ העשיר והמפואר כולל תמונות ממרפסת הסוויטה שלקח, שהגדיר יפה: "פוסטר". אז איזה מבין מלונות היוקרה בחר לו איש העסקים והנדל"ן?
לפי התיעודים שהעלה לאינסטגרם שלו, מאנה מתפנק לו במלון במלון היוקרתי "SLS Dubai Hotel & Residences". מדובר במלון שממוקם במרכז איזור המלונות בדובאי, ממש על התעלה ובמרחק של רבע שעה נסיעה מהבורג' ח'ליפה. קומפלקס המלון מורכב מ-254 חדרי מלון בעיצובים מיוחדים, וכן 321 סוויטות. כמו כן בגג המלון ממוקמת בריכה פינתית ופנורמית שמשקיפה על כל הנוף של חצי האי.
 

מבדיקה של ice, המחיר הזול ביותר ללילה במלון עומד על 1,400 שקלים לפני ארוחות השף המיוחדות שמוגשות בשתי המסעדות שהמלון מציע לאורחיו. מאנה וקצמן רק לפני חודשיים סיכמו חופשה במלון הבוטיק הירושלמי שנבנה בליפתא נבנה אחרי שמוסד לגמילה ששכן במקום נסגר וננטש והוא כולל עשר סוויטות שעלות לילה באחת מהן מסתכם ביותר מ-3,000 שקלים ללילה.
 
בני הזוג מרבים לבלות במלונות ומסיבות ולאחרונה אף השתתפו בחגיגת הענק של כוכבת הילדים מיכל הקטנה (ויצמן) שנערכה במלון דבורה בראון בתל אביב, חלק מרשת מלונות בראון בבבעלות ניר ויצמן, בעלה של מיכל הקטנה. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חויה בדובאי
    אתי 11/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלי זוהר ישראלחת שגרה בדובאי מכירה את דובאי מהכל . 0523681708
    סגור
  • 1.
    מצוין שישאר שם ולא יחזור ! (ל"ת)
    אסף 11/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור