רכילות עסקית

כך מנהלי חברת "רד" חגגו 40 שנה לחברה

עובדי רד, שנחשבת לאחת ממייסדות ההיי-טק הישראלי, התכנסו לחגוג 40 שנה של הצלחה, וההנהלה הזמינה את מאות העובדים לאירוע באנגר 3 שכלל גם הופעה של עילי בוטנר וילדי החוץ
מערכת ice | 
עילי בוטנר ועובדי רד (צילום יובל יוסף)
מאות מעובדי חברת רד (RAD) מאתריה ברחבי הארץ, התקבצו שבוע שעבר להאנגר של רידינג 3 בתל אביב לחגיגות יום ההולדת 40 של מובילת השוק בפתרונות גישה לטלקום.
"התחלנו את הפעילות בעידן שלא ידע מה זה סטארט-אפ, ובעצם היינו כזה״, שיחזר יהודה זיסאפל, יו״ר רד ונשיא רד בינת, שהוא ואחיו זוהר הקימו את החברה. ״הסוד שלנו והסיבה להצלחה היה בהחלטה להוציא כל חודש מוצר חדש – וזה עבד. עם השנים הייתה רד ל׳אמא׳ של עוד 10 חברות בקבוצה והבוגרים שלנו הקימו עם מעל 200 חברות היי-טק משלהם. כיום רד ממשיכה לגדול וגם ההזדמנויות שלנו גדלות״. 

מימין המייסד יהודה זיסאפל ומשמאלו, אודי קשקש, מנכ״ל רד. צילום: יובל יוסף 
על הבמה עלה גם אודי קשקש, מנכ״ל ונשיא רד, שהסביר את ההצלחה ב-40 שנות הפעילות בהיותה של החברה משפחה אחת גדולה שחוצה מדינות. ״לעבוד באחת החברות שבעצם ייסדה את ההיי-טק הישראלי זה בהחלט ייחודי. אנו הסטארט-אפ של הסטארט-אפים וזה תואר מחייב. אנו ממשיכים להתחרות בהצלחה בענקיות התחום וממשיכים להפגין חדשנות ומוצרים מנצחים. את הפתרונות שלנו ניתן למצוא כיום בכמעט כל שדה תעופה בעולם, בחברות אנרגיה, מפעילות תקשורת, צבא, בטחון, תשתיות ואפילו בבית הלבן.״.
 
לדברי קשקש, בשנת 2021 הפגינה החברה צמיחה אף מעבר לציפיות וציין כי הביקוש לטכנולוגיות של החברה רק מתגבר. ״אנו מסתכלים אחורה בגאווה והמבט שלנו מופנה קדימה, ל-40 השנים הבאות״.
בסיום המפגש המרגש נהנו העובדים מהופעה של עילי בוטנר וילדי החוץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה