רכילות עסקית

אנדי רם מסתער על עולם העסקים: העבר בטניס יעזור?

בשוק תחרותי וברקע עליית המחירים, כוכב הטניס נכנס לעסקי הגלידות ואומר כי כשם שלא חשש גם מהגדולים ביותר על המגרש, כך גם פה הוא אינו חושש מהתחרות: "אני יודע להתעסק עם כדורים וגביעים" הוסיף בהומור
מערכת ice | 
אנדי רם (צילום משה שי פלאש 90)
כוכב הטניס הישראלי, וזוכה הגראנד סלאם, אנדי רם, פרש מטניס כבר לפני 7 שנים, אך מאז הקריירה שלו לא עוצרת: אחרי הופעה בתכנית "גולסטאר" של HOT, עובר הטניסאי לעולם העסקים, ועוד לתחום קשוח במיוחד - הגלידות.
כאשר ברקע הכמעט מונופול של רשת "גולדה", אנדי רם מצטרף כשותף לרשת "פינולי"לה כיום שני סניפים: בכיכר דיזינגוף ובקרית אונו, ובתכנית "לפני החדשות" בחדשות 13 הערב (חמישי) הוא התראיין בנושא ואמר בהומור: "אני יודע להתעסק עם כדורים וגביעים".
 
לדברי רם, כבר מילדות הייתה לו אהבה לגלידה, כאשר אביו היה לוקח אותו לאחר הפסדים בטניס לאכול גלידה. כוכב העבר בטניס בן ה-41 יודע שניסיונו בטניס אינו קשור לעולם העסקים, אך הוא מסביר חצי-בהומור: כמו שבטניס ידע למצוא את השותף המתאים, כך בעולם העסקים חיפש שותף שמביא איתו ניסיון והוא מצא זאת בגלידת פינולי: "בדקתי וחקרתי את הנושא ולא נכנסתי לעסק ביום אחד", הוסיף.
איך ספורטאי לשעבר נכנס דווקא לעסק שיש בו סוכר גבוה והשמנה? עונה רם כי כמו כל דבר בחיים, העיקר זה המידתיות: "אם אתה לא מגזים, אז מותר לאכול וגם להישאר בקו הבריאות".
 
בשוק מאוד תחרותי כמו הגלידות, דווקא כאן רם אומר כי אינו חושש, בדיוק שעלה למגרש ללא מורא גם מולה גדולים מכולם: "גם במשחקים נגד פדרר, נדאל וג'וקוביץ' עליתי למגרש במטרה לנצח. ג'וקוביץ' לא ניצח אותי בחיים שלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה