רכילות עסקית

ראובן עובד יוצא לדרך חדשה, איזו הפתעה הכין לאורחים?

כדורגלן העבר פגש בגרושתו באירוע חברתי, והפתיע את כולם כשהציג את אשתו הנמצאת בהריון. ואיך הגיבה יוצאת הישרדות?
מערכת ice | 
ליטל סמדג'ה (צילום מסך רשת 13)
ליטל סמדג'ה, שכיכבה בהישרדות VIP לא ראתה את זה מגיע. השבוע היא פגשה בגרוש שלה, כדורגלן העבר ראובן עובד, ביום הולדת של חבר משותף – איש העסקים שי שצברג. השניים, להם ילד משותף, התעלמו בהפגנתיות זה מזו ולא החליפו מילה. הזוגיות ארוכת השנים כנראה לא היטיבה עם השניים, שנראו כמי שמנסים בכוח לשמור על מרחק.
 
אלא שבמהלך האירוע ציפתה לסמדג'ה ולשאר הנוכחים הפתעה רצינית, כשעובד התייצב למסיבת יום ההולדת עם אשתו ענת, הנמצאת בחודש הרביעי להריונה. מי ששמו נקשר בעיקר להדרדרות – מסמים, עבור בדיכאון ועד נטיות אובדניות, מתחיל כעת פרק חדש בחייו, ומיותר לציין שרבים מהנוכחים כלל לא ידעו על כך.
הדרמה התרחשה ביום הולדתו ה-40 של חתן השמחה, שחגג באירוע נוצץ באולם האירועים BSIDE בהפקת שון בלאיש – האיש שאחראי על הפקה נוצצת אחרת – מסיבת הבריתה של ריין, בתם של אסי ועדי בוזגלו שהגיעו גם הם לברך.
 
חגיגות יום ההולדת העגול כללו הופעה של הזמרת עדן בן זקן, שף פרטי ואפטר פארטי עד עלות השחר. מלבד כוכבי הריאליטי הבוזגלוס, הגיעו לברך גם כדורגלן העבר ג'ובאני רוסו ואשתו מאיה, חני ויעקב בוזגלו, שייע פייגנבוים, קובי רפואה, פיני בלילי, שרון ניסנוב ואפילו אוהד בוזגלו עם גרושתו פאני והחברה הקרובה אלכסה שנראו קרובות מתמיד. מעניין כעת לראות כיצד תגיב סמדג'ה, לא אחת ששומרת בבטן, להתפתחות המפתיעה של האקס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה