רכילות עסקית

צחי חג'ג' התארח במימונה יוקרתית, מי היה המארח?

המפיק ויועץ התקשורת אסף ויינר אירח בווילה שלו שבכפר שמריהו חגיגות מימונה, איש הנדל"ן הגיע לחגוג יחד עם רעייתו רותם, גם שחר חיון ואסתי סוקולובסקי נצפו. צפו
מערכת ice | 
צחי חג'ג (צילום טל ציקורל)
המפיק ויועץ התקשורת אסף ויינר אירח בווילה שלו שבכפר שמריהו, חגיגת מימונה. יזם הנדל"ן צחי חג'ג' הגיע עם רעייתו רותם, והחברים שר פיטנס ומעיין אשכנזי. נצפו גם שחר חיון ואסתי סוקולובסקי.
לצחי ועידו חג'ג' יש הרבה סיבות לחגיגה, שכן כזכור, בשבוע שבעבר צמד האחים הנדל"ניסטים השלימו את הרכישה בבז"ן (בתי זיקוק נפט) חיפה מהחברה לישראל שבשליטת איש העסקים עידן עופר. האחים חתמו על מזכר הבנות עם החברה לישראל במסגרתו יקיימו בדיקת נאותות לחברה ובסיומם יחליטו אם לרכוש את השליטה בחברה אם לאו ובאיזה מחיר.

סה"כ רכשו האחים חג'ג' 16.7% מהשליטה בחברה, תמורת 555 מיליון שקל. הסכום הנ"ל הוא אחרי ניכוי חלקן היחסי של המניות בדיבידנד שאושר לחלוקה על ידי החברה, בסכום של 60 מיליון דולר, שטרם חולקו.
נזכיר כי בתי הזיקוק בחיפה אמורים להתפנות מהמפרץ ולעבור לנגב ועל פי ההערכות הנדל"ן היוקרתי של החברה יוותר בידי בזן. יש לציין כי הנתון הזה על הנדל"ן של בזן במפרץ חיפה אינו וודאי מאחר והקרקע מוחכרת לבתי הזיקוק לצורך הפעלת בית הזיקוק ולכן יכול להיות שקמה עילה למדינה לדרוש בחזרה את הקרקע מבתי הזיקוק ולהוציא אותה למכרז.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה