נדל"ן ותשתיות

האחים חג'ג' ימכרו את הזכויות במגדל שבאזור היקר בישראל

קבוצת חג'ג', של האחים צחי ועידו הודיעה כי בכוונתה למכור את הזכויות במגדל שד"ל בלב תל אביב, שמתוכנן להבנות בשטח התחום בין שדרות רוטשילד, יהודה הלוי, שד"ל ויבנה. סך כל השטח הבנוי בתוכנית מעל פני הקרקע: 40 אלף מ"ר
מערכת ice |  1
האחים חג'ג'. הדמיה: view point (צילום שי תמיר)
קבוצת חג'ג' של האחים צחי ועידו חג'ג' תמכור את הזכויות במגדל שד"ל בלב העיר תל אביב-יפו. הקבוצה הודיעה היום (שלישי) כי תפורסם הזמנה להגשת הצעות לרכישת מלוא הזכויות במגדל, שמתוכנן להבנות בשטח התחום בין הרחובות שדרות רוטשילד, יהודה הלוי, שד"ל ויבנה.
מטעם קבוצת חג'ג' נמסר כי במקום נמצאים שני מבנים לשימור וזכויות בניה למגדל בן 40 קומות, למגוון שימושים: מגורים, מלונאות ומסחר, בנוסף לקומות תת קרקעיות למרתפי חניה. סך כל השטח הבנוי בתוכנית מעל פני הקרקע: 40 אלף מ"ר. אזור שדרות רוטשילד בתל אביב-יפו נחשב למקום היקר ביותר בישראל, הן בתחום המשרדים והן למגורים, ובשנים האחרונות נרשמו עליות מחירים חדות  באותו אזור, מהגבוהות בישראל.
 
קבוצת חג'ג' רכשה את הזכויות על הבניין לפני כעשר שנים, כך שהקבוצה צפויה לרשום רווחים מרשימים בגין המכירה. המכירה היא באמצעות חברת הד מאסטר שבשליטת קבוצת חג'ג' ורפי קלינה והליך הגשת ההצעות יתנהל במשרד עורכי הדין גולדפרב זליגמן ושות'.  
כזכור, קבוצת חג'ג' הפכה על פי ההערכות לזוכה הראשונה בהליך ההתמחרות על קרקעות נכסים ובנין בצפון תל אביב. השטח המדובר בגודל של 13 דונם שנמצאת בבעלות חברת הבת נוה גד, שבשליטתה המלאה של נכסים ובנין. החג'ג'ים זכו במכרז בו התחרו לא מעט הצעות, כאש ההצעה המנצחת שהגישו עומדת על כ־392 מיליון שקל בסך הכל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הבנקים??
    גאון 03/2022/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לוחצים!! בסתר!!
    סגור