נדל"ן ותשתיות

בכמה רכשה קבוצת חג'ג' את מלון ארזים במטולה?

קבוצת הנדל"ן הבכירה רכשה את המלון המיתולוגי בעסקה המוערכת בשווי של 15 מיליון שקל. מה ייעודו החדש של המלון וכמה אחוזים מהרווחים יגרפו האחים?
מערכת ice | 
מימין צחי ועידו חג'ג' (צילום שי תמיר)
עסקה נוספת של קבוצת חג'ג', הפעם בתחום המלונאות. קבוצת הנדל"ן רכשה את מלון ארזים המיתולוגי במטולה, כאשר על פי הערכות סכום הרכישה עומד על כ-15 מיליון שקל. כעת, צפוי המלון להיות חלק ממותג "מנתור" של רשת מלונות סלינה. במסגרת שיתוף הפעולה בין הצדדים, תקים קבוצת חג'ג' עבור סלינה כ-30 מלונות בתמורה ל-20% מהכנסות המתחם.  
במלון הייחודי התרחשו לא מעט פעילויות הקשורות לעלייה הלא חוקית לישראל, כאשר בין השאר נועדו בו ועדות שעסקו בשביתות הנשק בין לבנון לישראל ובין לבנון לסוריה. בשל קרבתו לגבול (שם המלון ניתן לו בשל ארזי הלבנון הסמוכים), כל אירוע בטחוני בסביבה לווה באירוח של כלי תקשורת רבים מרחבי תבל, כמו גם בכירים בתפקידי מפתח – מראשי ממשלות ושרים ועד אנשי צבא וחברי כנסת.
 
חשוב לציין שמלון הארזים עדיין פעיל, אך השנים בהחלט ניכרות עליו. את 66 החדרים הקיימים ניתן להרחיב לכ-75. כאמור, עם הפיכת המלון הייעודית לחלק ממותג "מנתור", הוא צפוי לקבל שדרוג גם בתחום המוזיקלי-אמנותי, שכן עם השותפים של המותג נמנים הזמר מוש בן ארי ואורי גוטליב. כפועל יוצא, הפעילות במקום צפויה לכלול אירועי תרבות ומוזיקה.
כמו כן צפוי המלון לעבור שיפוץ נרחב ולכלול בין השאר מסעדה חדשה, מתחם הופעות ייחודי ואף חללי עבודה. יש לציין כי כיום כולל בין השאר המותג "מנתור" פעילות של בתי מלון בבית אורן ובמעלה החמישה, ובעתיד הוא צפוי לפעול גם בקיבוצים דוגמת נתיב הל”ה, פרוד וצאלים. אגב, בניגוד למיקומים היוקרתיים של המלונות האמורים, המלון יותאם לפריפריה וככל הנראה יהיה זול מהם בצורה משמעותית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה