נדל"ן ותשתיות

קבוצת חג'ג': זה הפרויקט הענק שקיבל היתר בנייה

שני מגדלים רבי קומות לצד שני בניינים ושטחי תעסוקה ומסחר. פרויקט הדגל המרהיב של קבוצת חג'ג' בלב תל אביב עולה מדרגה
מערכת ice |  2
תל אביב (צילום unsplash)
ההתלהבות בקבוצת חג'ג' הייתה גדולה במיוחד, עם ההודעה החגיגית בעמוד האינסטגרם על קבלת היתר הבנייה המיוחל לפרויקט Moma תל אביב. "שמחים לבשר על קבלת היתר בנייה לפרויקט, אשר בהתאם לו ניתן להקים פרויקט מגורים (225 יחידות), תעסוקה ומסחר", נכתב בהודעה.
עוד צוין כי הפרויקט יכלול שני מגדלי מגורים בני 17 קומות כל אחד ושני בניינים בני 6 קומות כל אחד, כולם מעל קומת מסחר. כמו כן, הוסיפו בקבוצה ועדכנו כי הושלמו עבודות החפירה והדיפון בפרויקט, שיכלול תמהיל מגוון של 2, 3, 4 ו-5 חדרים, לצד מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.
חשוב לציין כי מדובר בפרויקט דגל מבית קבוצת חג'ג' בעיצוב בר אורין אדריכלים, שקוטלג תחת הסלוגן המבטיח – לחיות בעתיד של תל אביב. Moma   ממוקם בלב החדש של תל אביב בדרך שלמה 46, ממש בין פלורנטין ליפו העתיקה. הפרויקט ממוקם סביב פארק אורבני של 3 דונמים כולל מדשאות, מתקני כושר, בתי קפה אותנטיים, מסעדות שף המיצגות את השיא הקולינרי בתל אביב ובקרבתן גם גלריות לאמנות החיה והבועטת של העיר ללא הפסקה. 
 
כאמור, מדובר באיזור צעיר ומלא בהשראה והושקעה בו לא מעט מחשבה בעקבות הביקוש הגובר של קהל איכותי למקומות פנאי, בילוי, קהילה ואומנות. כמו כן, ניתן דגש בפרויקט על שילוב של "עירוב שימושים" המתבטא במגורים, תעסוקה ומסחר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא בשבילי. מלא עובדים זרים זרוקים שם ברחובות. (ל"ת)
    אני 01/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    דרום תל אביב זה הדבר הבא
    צבי 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין קרקעות בצפון ובמרכז
    סגור