השוק

קבוצת חג'ג' השלימה הנפקה גדולה: זה הסכום שגייסה

חברת הנדל"ן, שבשליטת האחים צחי ועידו חג'ג', השלימה הנפקת סדרת אג"ח שבה זכתה בשלב המוסדי לביקוש של כ-242 מיליון שקל. ההנפקה בוצעה בריבית קבועה של 2.9%
איתמר כהן | 
מימין צחי ועידו חג'ג' (צילום שי תמיר)
קבוצת חג'ג', שבשליטת האחים צחי ועידו חג'ג', השלימה הנפקה בבורסה בתל אביב של סדרת אג"ח (סדרה י"א), שבמסגרתה גייסה חברת הנדל"ן 150 מיליון שקל. החברה זכתה בשלב המוסדי של ההנפקה לביקוש של כ-242 מיליון שקל.
הנפקת סדרת האג"ח נושאת ריבית קבועה של 2.9% עם מח"מ (משך חיים ממוצע) של 3.9 שנים - ריבית נמוכה לאור התחזיות במשק לעליית שיעור האינפלציה ליותר מ-2% בשנים הקרובות. בהנפקה השתתפו גופים מוסדיים מהמובילים בישראל.
 
מקבוצת חג'ג' נמסר כי "הגיוס מהווה הבעת אמון של הגופים המוסדיים בפעילות החברה ובתוצאותיה, המתבטאת בביקוש גבוה ובתנאי ריבית מצוינים. החברה מציגה לאורך תקופה ארוכה תוצאות פעילות מצוינות, עם גידול משמעותי בהון העצמי ובהיקף הנכסים".
קבוצת חג’ג’, הנסחרת בבורסת תל אביב לפי שווי של כ-1.37 מיליארד שקל, מחזיקה בפורטפוליו של עשרות מיזמי נדל"ן, בהם מגדלי הארבעה, שני מגדלים למגורים במתחם בבלי, מתחם MOMA בשכונת פלורנטין, מגדל H-Tower רסיטל ועוד.
הקבוצה רשמה בתשעת החודשים הראשונים של השנה גידול של כ-70 מיליון שקל ברווח - עלייה של יותר מפי שניים לעומת התקופה המקבילה אשתקד. ההון העצמי של החברה הוא כ-717 מיליון שקל, המהווה כ-35% מתוך סך המאזן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה