נדל"ן ותשתיות

האחים חג'ג' בעסקת ענק: זה הסכום שהשקיעו בצפון תל-אביב

על פי ההערכות, קבוצת חג'ג' היא הזוכה הראשונה בקרקעות נכסים בשטח של 13 דונם ששייכים לחברת הבת נווה גד ובניין ביעד המבוקש תמורת סכום של 392 מיליון שקל, תוכל להקים מעל 140 דירות
מערכת ice |  1
מימין צחי ועידו חג'ג' (צילום שי תמיר)
קבוצת חג'ג' של האחים צחי ועידו חג'ג', הפכה על פי ההערכות לזוכה הראשונה בהליך ההתמחרות על קרקעות נכסים ובנין בצפון תל אביב כך דווח הבוקר (שני) בגלובס. השטח המדובר בגודל של 13 דונם שנמצאת בבעלות חברת הבת נוה גד, שבשליטתה המלאה של נכסים ובנין. החג'ג'ים זכו במכרז בו התחרו לא מעט הצעות, כאש ההצעה המנצחת שהגישו עומדת על כ־392 מיליון שקל בסך הכל.
כזכור, נוה גד פרסמה בינואר האחרון את המכרז למכירת קרקעות שלה באזור המבוקש, הנמצא סמוך למלון מנדרין ולפרויקט סי אנד סאן, ששניהם יושבים על שטח של 27 דונם בסך הכל, מטרת העסקאות הן מימון הרכישה של כ־37% בסכום של 3.1 מיליארד שקל ממניות חברת גב-ים.
 
לנווה גד כ--52% מהקרקע הנרכשת על ידי קבוצת חג'ג', שעליה תב"ע זמינה שעדיין תוקף ומאפשרת הקמה של 141 יחידות דיור עליה. בסך הכל, חג'ג' יידרשו לשלם היטל השבחה בסך של כ-60 מיליון שקל, ובסך הכול כ־450 מיליון שקל לעסקה כולה.
נכסים ובנין מממשת בימים אלו נכסים רבים, האחרון שבהם הוא בית רומנו בדרום תל אביב, שאותו מכרה לחברת YBOX תמורת 371 מיליון שקל. על פי הערכות בשוק, שווי המבנה הוותיק המארח בחצרו גם ירידי תרבות ואופנה, עשוי להגיע למאות מיליוני שקלים. יש לציין כי חברת "נכסים ובניין" המחזיקה בזכויות על המבנה, פרסמה הזמנה רשמית להציע הצעות לרכישת הנכס. מדובר בהמשך מדיניות מימוש הנכסים של החברה, שמתחילת 2020 וחרף משבר הקורונה, מימשה נכסים בשווי של כ-4.5 מיליארד שקל הן בישראל והן מעבר לים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האחים חג'ג
    אחד מהעם 03/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הייתי קונה מהם רכב משומש,הירידה תהיה מהירה יותר מהעלייה - הם רימו הרבה אנשים!
    סגור