רכילות עסקית

האחים צחי ועידו חג'ג' חוגגים בבורסה: כך זה נראה

יזמי הנדל"ן פתחו הבוקר את המסחר עם כניסתה של קבוצת חג'ג' בראשות האחים עידו וצחי חג'ג' למדדי הדגל של הבורסה: "נקודת ציון חשובה בתהליך התפתחות וההצלחה של החברה"
מערכת ice | 
האחים חגג בורסה (צילום אמיר לוי)
הנהלת קבוצת חג'ג ייזום נדל"ן, פתחה הבוקר (שני) את המסחר לרגל כניסתה למדדי הדגל של הבורסה, מדד ת"א-90 ות"א-125.
קבוצת חג'ג' אשר הוקמה בשנת 2003 על ידי צחי ועידו חג'ג' הינה חברה יזמית העוסקת בתחום הנדל"ן בישראל ונחשבת לאחת מיזמיות הנדל"ן הגדולות בישראל, ומחזיקה בפורטפוליו של עשרות פרויקטי נדל"ן. החל מסוף שנת 2010 החלה החברה לפעול כחברה ציבורית. החברה מתמחה בייזום פרויקטים למגורים, מסחר ומלונאות, בעיקר באזור ת"א ואזורי ביקוש במרכז הארץ וכן עוסקת גם בתחום ההתחדשות העירונית, בו היא מבצעת פרוייקטים רחבי היקף במרכז הארץ.
 
כמו כן לאחרונה החלה החברה בפעילות משמעותית בתחום הנכסים המניבים, בין היתר, בתחום המלונאות בשיתוף פעולה עם המותג המלונאי סלינה וכן בהקמת פעילות דיור מוגן יוקרתי ואקסקלוסיבי. 
בחברה מחזיקים, בין היתר, הפניקס, מור, נוקד, אקסלנס ועוד. מאז תחילת שנת 2021 ועד היום זינק שער המניה בכ-50% ושווי השוק של הקבוצה עומד נכון להיום על כ- 1.6 מיליארד שקל.
קבוצת חג'ג' כלולה גם במדד ת"א-בנייה, שהושק לפני כשנתיים וכולל 35 חברות בנייה ותשתיות, בשווי כולל של כ- 60 מיליארד שקל. מאז השקת המדד ועד היום, מדד הבנייה עלה בכ- 108%.
צחי ועידו חג'ג' מסרו: "אנו שמחים וגאים בכניסת החברה למדד ת"א-90, זוהי נקודת ציון חשובה בתהליך התפתחות וההצלחה של החברה. בין הפרויקטים הבולטים של החברה ניתן למנות את מגדלי הארבעה, מתחמי מגורים ומסחר ברחוב אינשטיין, מגדלי יוקרה למגורים במתחם בבלי בתל אביב , פרויקט חוות גורדון, פרויקט אינפיניטי במתחם סומייל, פרויקט MOMA בשכונת פלורנטין, מגדל המשרדים H-Tower רסיטל, מתחם מרינה הרצליה פיתוח המיועד למלונאות, מגדל שד"ל בשדרות רוטשילד המשלב מגורים ומלונאות, מתחם יפו שבו מקדמת החברה תב"ע למעלה מאלפיים יחידות דיור, פרויקט התחדשות עירונית "עמישב" בפתח תקווה, מתחם לודוויפול ופרויקטים רבים נוספים.  אנו סמוכים ובטוחים שהחברה תמשיך לצמוח ולהיות מובילת שוק בתחום הנדל"ן, הן במיקומים הטובים ביותר, הן באיכות הפרויקטים כן בשאר התחומים בהם היא פועלת".
אלון דנגוט, מנהל מוצר שוק הנגזרים במחלקת מסחר נגזרים ומדדים בבורסה הוסיף כי "כניסתכם למדדי הדגל של הבורסה, תאפשר לציבור הישראלי להיחשף לחברה גם באמצעות החסכונות של הציבור, קרנות הפנסיה וקופות הגמל, אשר ברובן חשופות למדדי הבורסה. על מדדי הדגל ת"א-90 ות"א-125 יש למעלה מ- 67 מוצרי השקעה העוקבים אחר מדדים אלו, בשווי כולל של כ- 20 מיליארד שקל. אני מאחל להנהלת החברה ולעובדיה צמיחה, התפתחות, והמשך בנייה ברחבי הארץ, וזאת לטובת ציבור המשקיעים והמשק הישראלי כולו."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה