נדל"ן ותשתיות

התחדשות עירונית מאסיבית, משקיעי הנדל"ן השתוללו והאחים חג'ג' להטו

אלקין יפזר מיליוני שקלים על פרויקטים ב-8 ערים, אוקטובר הראה עד כמה הייתה ערב הפעילות של משקיעי הנדל"ן, קבוצת חג'ג' עם מכירות ענק בדיור היוקרה וגם: העיר שתגדל משמעותית וכמה תקבל האוניברסיטה העברית מרמ"י? ידיעות השבוע בנדל"ן
מערכת ice |  1
נדלן
התחדשות עירונית ב-8 ערים: איפה אלקין יפזר מיליוני שקלים? משרד הבינוי והשיכון הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית ישקיעו מעל 23 מיליון שקלים בתכנון של כ-10 אלפים יחידות דיור בשמונה ערים ברחבי הארץ; רחובות, חדרה, באר-שבע, כפר-סבא, הוד השרון, אזור, בת-ים וקריית טבעון. כל הסכומים בפנים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
משקיעי הנדל"ן השתוללו באוקטובר: זו המשכנתא הממוצעת שלקחו: בחודש אוקטובר נרשמה פעילות ערה של משקיעי הנדל"ן במטרה לחמוק מהעלאת מס הרכישה; מספר משקיעי הנדל"ן שנזקקו למערכת הבנקאית היה גבוה, אם כי ירידה קלה נרשמה בהיקף המשכנתא הממוצע שלהם. לידיעה המלאה לחצו כאן.
שוק דירות היוקרה רותח: האחים חג'ג' במכירת ענק: שוק הנדל"ן ממשיך לספק עסקאות אסטרונומיות: כל דירה בגודל של 200 מ"ר ומרפסת של 107 מ"ר עם נוף לים בפרויקט פורט TLV של האחים חג'ג' נמכרה בסכום עתק. העסקה משקפת מחיר של 121 אלף שקל למ"ר בדרך ל-62 מיליון שקל בסך הכל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
האוניברסיטה העברית תקבל 400 מיליון שקל וזו הסיבה: רשות מקרקעי ישראל והאוניברסיטה העברית חתמו על הסכם במסגרתו יועברו לרמ"י קרקעות לטובת שיווק למגורים ומסחר  בירושלים. אומדן הקרקע המתוכננת  שנערך על ידי שמאי מרחב ירושלים ברשות מקרקע ישראל  עפ"י הפרוגרמה הצפויה, נקבע על כ 1.6 מיליארד שקל. לידיעה המלאה לחצו כאן.

זו העיר הצפונית שתשודרג ב-11 אלף דירות חדשות: הוועדה המחוזית חיפה החליטה להפקיד את תוכנית המתאר הכוללנית לטירת כרמל שתיתן מענה ל-70 אלף תושבים. בנוסף, התוכנית מציעה הקמת שכונה חדשה במערב העיר, תוספת של כ-2 מיליון מ"ר עבור שטחי תעסוקה ומסחר; הסדרת חוף ים כחוף רחצה והרחבת שמורת הטבע כלח-גלים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
המחנה המיתולוגי ברמלה יפונה, כך תראה השכונה שתקום במקומו: הוועדה המחוזית מרכז החליטה להפקיד תוכנית להקמת שכונת מגורים על שטח המחנה הצבאי "רחבעם" ברמלה. התוכנית כוללת 2,500 יחידות דיור - מתוכן 625 דירות קטנות ובנוסף 300 יחידות דיור יוקצו עבור דיור מוגן. כמו כן, כ-77 דונם עבור מבני ציבור, כ-7 דונם עבור שטחי ספורט ונופש מתחם תעסוקה חדש וכ-46 דונם שטחים פתוחים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תל אביב או ירושלים, איפה יותר זול לשכור דירה? עשור עבר מאז המחאה החברתית, הזכורה גם בשם מחאת הדיור. יצאנו לבדוק האם השתנה משהו בגובה המחירים בארץ, והפעם: איפה יותר זול לשכור דירה, בתל אביב או בירושלים? לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פרייארים לא מתים
    יוסי 01/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חגג' דופקים לך היום את הרווח שהיו צריכים השיג עוד שנתיים
    סגור