נדל"ן ותשתיות

שוק דירות היוקרה רותח: האחים חג'ג' במכירת ענק

שוק הנדל"ן ממשיך לספק עסקאות אסטרונומיות: כל דירה בגודל של 200 מ"ר ומרפסת של 107 מ"ר עם נוף לים בפרויקט פורט TLV של האחים חג'ג' נמכרה בסכום עתק. העסקה משקפת מחיר של 121 אלף שקל למ"ר בדרך ל-62 מיליון שקל בסך הכל

מערכת ice |  8
צחי ועידו חג'ג', קבוצת חג'ג' (צילום טל ציקורל)
שתי דירות בפרויקט היוקרה פורט TLV של האחים חג'ג', נמכרו במקביל במחיר כולל של 62 מיליון שקל. הקונים - תושבי חוץ יהודים החיים בלונדון. את הבאת הלקוחות וסגירת העסקה  הובילה סמנכ"לית המכירות והשיווק של הפרויקט, לי זיו, מול שני תושבי החוץ מלונדון.
העסקה משקפת מחיר של 121 אלף שקל למ"ר, כאשר כל דירה בגודל של 200 מ"ר ו-107 מ"ר מרפסת בקומה ה-8 בבניין עם נוף לים. פרוייקט  PORT TLV מוקם בתחילת רחוב יורדי הסירה בכניסה הראשית למתחם נמל תל אביב, במרחק של 50 מטר בלבד מקו המים, נמצא בשלבי בנייה מתקדמים ובנייתו צפויה להסתיים בעוד שנתיים וחצי. 
הבניין  בן 10 קומות מוקם על מגרש בגודל של 3 דונם, יכלול 7 קומות מגורים עם 40  דירות יוקרה ביניהן סוויטות רחבות, דירות לופט ופנטהאוזים דופלקס עם בריכות פרטיות, המשלבות חללים גדולים, חלונות מסך הפונים לים. התכנון  הארכיטקטוני הייחודי בעיצובו של האדריכל אילן פיבקו כולל מחיצות אלומיניום המצפות את הבניין המשנות את משחקי האור והצל ונשלטות בלחיצת כפתור, המשנה כליל את החזית. 
שתי הקומות הראשונות במגדל מיועדות לבית מלון בוטיק ובו 44 חדרי אירוח. פרויקט ממזג בין מגורי יוקרה למלון ברמה של חמישה כוכבים וכולל שף פרטי, רום סרוויס, טיפולים, חדר כושר מתקדם, בריכה קונסיירז' ועוד. גולת הכותרת של הפרויקט הם שני הפנטהאוז דופלקס בקומות תשיעית-עשירית, המשתרעים על פני 244  מ"ר, מרפסות ענק בגודל של 226 מ"ר ובריכה ב ומוצעים למכירה תמורת  64 מיליון שקל.  את חתימת ההסכם ליווה עו"ד הפרויקט, בן צור שרעבי ממשרד חג'ג', בוכניק, ויינשטיין .
לדברי האחים צחי ועידו חג'ג': "מדובר בפרויקט יוקרה ייחודי בלוקיישן הטוב ביותר שניתן להציע בישראל, במרחק של מטרים ספורים מקו המים. זהו פרויקט נוסף המקדם את החזון האסטרטגי שלנו, להוביל את סטנדרט העיצוב והבניה בישראל ברמה בינלאומית. שיתוף הפעולה הבינלאומי עם אנשי מקצוע המובילים בתחומם בעולם משקף את איכות הפרויקט וההערכה לו זוכה בישראל ובחו"ל".
 
סמנכ"לית השיווק והמכירות של הפרויקט, לי זיו, הוסיפה: "אנו רואים התעניינות גוברת מצד ישראלים והן מצד תושבי חוץ אמידים המחפשים דיור היוקרה, אך אינם מוכנים להתפשר על איכות. פורט TLV מציע מגורי יוקרה בשילוב עם חופשה בחיי היום-יום. מיקומו האקסקלוסיבי, בצמוד לאתרי הבילוי והתרבות המובילים לצד עיצוב הבניין הלבן הייחודי והמפרט בסטנדרט בינ"ל של הדירות, שמכולן נשקף נוף לים  מושך את קהל היעד  אשר מוכן לשלם תמורת חוויית מגורים יוצאת דופן ורמת חיים גבוהה ביותר".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    יקר מאוד
    בשם יוקר המחייה 11/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרבה יותר יקר מיוקרתי. פירגון למי שיכול להרשות לעצמו
    סגור
  • 4.
    כמה שילמו לכם ? (ל"ת)
    חני 11/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    כל הכבוד לאחים חגג
    מוני 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עובדים קשה ומצליחים יפה. חבל רק שצרי העין הגזעניים אף פעם לא יכניסו אותם למועדון היוקרתי של האצולה בישראל.
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד לאחים חגג
    מוני 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עובדים קשה ומצליחים יפה. חבל רק שצרי העין הגזעניים אף פעם לא יכניסו אותם למועדון היוקרתי של האצולה בישראל.
    סגור
  • 1.
    יוקרה או לא יוקרה - פקקים הם יאכלו בכל יציאה מהבית
    עמית 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא משנה כמה הבית שווה שהוא יצא מהבית את הצינור של הפקק הוא יצטרך לעבור . עם כזה סכום כסף שיקנה בית על הים בצפון והנה מהחיים .
    סגור
  • טעות בידך
    מוני 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם מיקום כזה הוא יורד ברגל. הכל קרוב. או לוקח מונית. לא מוציא רכב. שנית בשעות.העומס הפקקים הם בכניסה לעיר ולא בירמיהו
    סגור
  • הבחור עובד בלונדון..לא נראלי שהוא מרחק הליכה לעבודה (ל"ת)
    דוד 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • חברה ממונפת מאוד (ל"ת)
    גל 11/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור