נדל"ן ותשתיות

עסקת ענק לקבוצת חג'ג': זו הפנינה שרכשה בתל אביב

קבוצת חג'ג' בשליטת האחים צחי ועידו חג'ג' הודיעה היום כי חתמה על הסכם שותפות עם חברה בבעלות רונן חצור ורונן בן מוחה שרכשה ומחזיקה אופציות לרכישת מתחם לבניית שטח מסחרי בכניסה לתל אביב
מערכת ice |  5
צחי ועידו חג'ג', קבוצת חג'ג' (צילום טל ציקורל)
מתחם לודוויפול, מהווה את הכניסה לתל אביב מדרום, בגודל של כ-18 דונם, במשולש שבין כביש 1 לבין כביש 20 ומחלף קיבוץ גלויות תוחם את חלקו הדרומי.  על חלק משטח המתחם בשיעור של 13 דונם, חלה תב"ע מאושרת, המייעדת את המתחם לתעסוקה ומסחר. הזכויות בקרקע מאפשרות לבנות כ-15,000 מ"ר מסחר על קרקעי וכן כ-60,000 מ"ר תעסוקה, בגובה של עד 24 קומות מעל קומות הכניסה וכן שטחים תת קרקעיים.
בנוסף, חלה על המתחם תכנית המתאר תא/5000 התקפה, שמייעדת  את המתחם לתעסוקה ואשר יש בה כדי יותר מלהכפיל את הזכויות על אותו שטח קרקע.
החברה חתמה על הסכם שותפות עם חברות שבבעלות רונן חצור ורונן בן מוחה, לפיו ייבנו את הפרויקט בשותפות, בשליטת ובניהול חג'ג' (חג'ג' 50.1 אחוז). השותפים מלווים את הפרויקט מזה מספר שנים והחתימו 93% מבעלי הזכויות בקרקע על פי התב"ע המאושרת, תוך תהליך מתקדם לרכישת יתרת בעלי הזכויות במקרקעין. 
 
בתמורה למימוש האופציה ולרכישת המקרקעין תשלם חג'ג' 250 מיליון שקל. החברה תקדם את הפרויקט ותוביל להשבחת המתחם ולהגדלת זכויות הבניה בכדי להקים פרויקט בעירוב שימושים הכולל מגורים, דיור להשכרה, מסחר, תעסוקה ומלונאות באחד האזורים המבוקשים ביותר בישראל.
מקבוצת חג'ג' נמסר: "מדובר בקרקע באחד האזורים המבוקשים ביותר בתל אביב, עם נגישות גבוהה מאוד מתוך תל אביב ומחוצה לה. העסקה מביאה לידי ביטוי את התמחותה של החברה ברכישת והשבחת נדל"ן בפריים לוקיישנים בתל-אביב ופיתוח דרום העיר".
קבוצת חג’ג’ נסחרת בשווי של 1.1 מיליארד שקל ונחשבת לאחת מיזמיות הנדל"ן הגדולות בישראל והפעילות ביותר בתל אביב, ומחזיקה בפורטפוליו של עשרות פרויקטי נדל"ן, כולן במיקומים במיקומי פריים. 
בין הפרויקטים ניתן למנות מגדלי הארבעה – שני מגדלי משרדים בני 40 קומות שנמסרו לפני כשנתיים, רחוב שלם בצפון תל אביב (איינשטיין) הכולל 3 מגדלים בני 33 קומות כל אחד וכן בניינים מרקמיים בני 14 קומות מעל שדרת מסחר, שני מגדלים למגורים במתחם בבלי תל אביב, מתחם MOMA בשכונת פלורנטין – פרויקט מגורים הכולל שני מגדלים ושני בניינים מרקמיים מעל שדרת מסחר, מגדל H-Tower רסיטל שנמסר לאחרונה, מתחם בן 11 דונם במרינה הרצליה, מגדל שד"ל בשדרות רוטשילד, המתנשא לגובה של 43 קומות ופרויקטים רבים נוספים.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    עלו והצליחו, כל הכבוד ליוזמה מבורכת
    רחום דני 11/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברת בניה בעלת סטנדרטים גבוהים ומצוינות עבודה ,בהלחה
    סגור
  • 4.
    שני אחים חרוצים ועובדים יפה
    מולי ברגר 11/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל המכפישים ברכה בקנאה צרות עין היא מחלה. גם גזענות. אז מה אם הם באו מנתניה? אז מה אם הם ממוצא צפון אפריקאי ? הם משכילים, חרוצים ונחושים. כל הכבוד!
    סגור
  • 3.
    סוף
    גאון 11/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בקרןב מאוד !
    סגור
  • 2.
    לא הייתי קונה מהם אבטיח (ל"ת)
    עודד 11/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 1.
    מגדל שד"ל?? (ל"ת)
    red 11/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור