רכילות עסקית

מו"ל גלובס הצטרפה לבורסה, ריקלין: "זכיתי, רגע מרגש"

אלונה בר און פתחה את יום המסחר עם חברתה 'בית וגג' לקראת הרישום בבורסה ובעלה הטרי היה נרגש במיוחד: "לא מכיר הרבה נשים שהקימו חברה וגם הנפיקו אותה. אלונה כל הכבוד"
מערכת ice |  2
אלונה בר און (צילום יחצ, פלאש 90/ אדם שולדמן)
עם אלונה בר און, האישה החזקה בגלובס, הבוקר (שני) פתחה הנהלת בית וגג יזמות ונדל"ן את המסחר, לרגל הרישום בבורסה לניירות ערך. המו"לית לקחה חלק באירוע ונראתה נרגשת במיוחד.
החברה הפועלת בתחום מאז שנת 2011 השלימה עד כה 16 פרויקטים הכוללים מאות יחידות דיור, ונמצאת בהליך הקמה והיתרי בניה של  פרויקטים נוספים למאות יחידות דיור נוספות. בנוסף פועלת החברה לקידום ביצוע של 22 פרויקטים עם הסכמים חתומים בהיקף כולל של 1,800 יחידות דיור ונכון למועד הדו"ח השנתי, לחברה צבר פרויקטים עתידי הכולל אלפי יחידות דיור.  
 
שמעון ריקלין כתב: "זכיתי ללוות עכשיו את אשתי אלונה בר און לרגע המרגש הזה של טקס פתיחת המסחר בבורסה לרגל הנפקת חברת בית וגג שהיא ממיסדיה. לא מכיר הרבה נשים שהקימו חברה וגם הנפיקו אותה. אלונה כל הכבוד".
עוד הוסיף: "לא מדובר בגלובס. מדובר בחברה שהיא הקימה מאפס עוד לפני שהייתה בגלובס עם עוד שותפים ובלי כסף שהיא הביאה מהבית. רק בעזרת זה שסמכו עליהם כי ראו שמדובר באנשים רצינים עם יכולות וחזון. מותר לך לפרגן קצת..".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שמעון אחי
    לימור 05/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מגיע שפו
    סגור
  • 1.
    שפו
    לימור 05/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שמעון שפו מכיר את שמעון מהתיכון
    סגור