רכילות עסקית

רונית רפאל צעדה על השטיח האדום בפסטיבל קאן, זו הסיבה

נציגות ישראלית נוצצת נצפתה באירועי השטיח האדום בפסטיבל קאן כאשר רונית רפאל ובתה שרה רפאל לייטסדורף הגיעו לבכורת הסרט: "שלושת אלפים שנים של כמיהה" של הבמאי ג'ורג' מילר ובהשתתפותה של השחקנית טילדה סווינטון 
מערכת ice | 
רונית רפאל ושרה רפאל (צילום יחצ)
נציגות ישראלית נוצצת נצפתה באירועי השטיח האדום בפסטיבל קאן כאשר רונית רפאל ובתה שרה רפאל לייטסדורף הגיעו לבכורת הסרט: "שלושת אלפים שנים של כמיהה" של הבמאי ג'ורג' מילר ובהשתתפותה של השחקנית טילדה סווינטון.
רונית רפאל נמצאת בקאן כאשר הצוותים המקצועיים שלה מעניקים את טיפולי היופי לכוכבים לפני אירועי השטיח האדום. בנוסף השנה הציגה רפאל במהלך הפסטיבל השקות טכנולוגיות חדשניות למותג הטיפוח הבינלאומי שלה L RAPHAEL GENEVE.
כזכור, בחודש שעבר התקיימה במסגרת שבוע האופנה תצוגת אופנה ייחודית בחסות רונית רפאל, תחת השם "הוד עצמאותה". במסגרת שבוע האופנה העניק מוטי רייף לרונית רפאל פרס הוקרה על היותה פורצת דרך עולמית בתחום הביוטי והוולנס. אשת העסקים המוערכת שנאלצה להיעדר מאירוע היות שחלתה בקורונה, שלחה ברכה מוקלטת שהושמעה למאות האורחים באולם והודתה על הזכייה.
רפאל אמרה: "העשייה שלי בתחום האסתטיקה התחילה לפני יותר מ-35 שנים בעקבות טיפול כושל שעברתי. מאז לא הפסקתי לחקור את תחום הקוסמטיקה והאסתטיקה ולפתח טיפולים ומוצרים מתקדמים שנותנים מענה למגוון רחב של אוכלוסיות בכל גיל. במבט לאחור אפשר להגיד שעשינו את  פריצת הדרך בתחום בישראל וגם בעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה