רכילות עסקית

בתו של עמוס לוזון: "אני מסכנת את חיי בשבילו"

הסטייליסטית אור לוזון, שיתפה על בקשתו של אביה יזם הנדל"ן עמוס לוזון כל פעם שיש יציקה ראשונה בבניין או מרכז חדש שהוא בונה: "זו אמונה של טריפולטאים ואם עושים את זה, זה מביא מזל וברכה"
מערכת ice |  2
עמוס לוזון (צילום יוטיוב/הוט, פלאש90/נתי שוחת)
הסטייליסטית אור לוזון, בתו של יזם הנדל"ן עמוס לוזון, חושפת מנהג משפחתי שנוהגים בני המשפחה כל פעם שיש יציקה חדשה להבאת מזל והצלחה: "הוא זורם איתי על הכול אז אני לא אזרום איתו?", כתבה בחשבון האינסטגרם שלה.
איש העסקים עמוס לוזון, הבעלים לשעבר של קבוצת הכדורגל הפועל ראשון לציון, והבעלים של קבוצת לוזון השווה מאות מיליוני שקלים, נמצא בקשרים הדוקים עם בתו אור, שמרבה לדבר בשבחו ואף מעלה סרטונים שלו לרשתות החברתיות.
 
במהלך אחד הפוסטים כאשר בילתה בחופשה ביוון יחד עם אביה ובת זוגתו בשנים האחרונות, מפיקת האירועים אירית רחמים, כתבה עליו אור בתו: "אם הייתה תחרות האבא הטוב בעולם הוא היה קוטף את מקום 1,2,3 ללא מתחרים. החבר הכי טוב שלי, הנפש התאומה שלי, אני אוהבת אותך יותר מהכול ויותר מכולם".
לוזון מתעדת את חיי הפאר של המשפחה והטיולים המשותפים במטוס הפרטי והיאכטה של אביה איש העסקים עמוס לוזון. הסטייליסטית שמלבישה את גם את עומר אדם אף קיבלה מהזמר ליום הולדתה בדצמבר האחרון, תיק יוקרתי בשווי של כמעט 9,000 שקל.
 
הפעם שיתפה אור לוזון את המנהג המסורתי של בני המשפחה: "כל פעם שיש יציקה ראשונה בבניין או מרכז חדש שאבא שלי בונה, הוא מבקש מאיתנו לבוא לפזר כסף קטן בזמן היציקה - זו אמונה של טריפולטאים שאם עושים את זה, זה מביא מזל וברכה למבנה", חשפה הבת בחשבון האינסטגרם שלה.
לדבריה, "וכל פעם מחדש אני מסכנת את חיי ומגיעה. הוא זורם איתי על הכול, אז מה, אני לא אזרום איתו?".
שמו של איש העסקים עלה לאחרונה כאשר עמד במו"מ לרכישת 22% מניות נורסטאר מקנדה ישראל ועמד במגעים מול הבעלים אסי טוכמאייר וברק רוזן. בנוסף, גם חברת לוזון נדל"ן התמזגה עם  חברת המוצרים הפיננסיים הדיגיטלית - טריא

מסיבה בביתו של עמוס לוזון. מן הארכיון
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נוברשים. פראחיידה בהתגלמותה (ל"ת)
    דן 10/2022/07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    תמיד נשאר ילדים (ל"ת)
    חמוד 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור