רכילות עסקית

מיליונר הנדל"ן הצעיר חושף טיפ: ככה תצליחו ותעשו כסף

בכיתה ב' בלבד הוא חווה את הפינוי הקשה של הוצאה לפועל כאשר כל משפחתו עברה לגור בחדר אחד, אבל דווקא משם הוא צמח ואת המיליון הראשון הוא עשה כבר בגיל 25. אלה הטיפים שלו להצלחה:
מערכת ice | 
נדל"ן (צילום vecteezy, פלאש 90)
יזם הנדל"ן הצעיר, טל בוימן, עומד יחד עם שותפו, אליאור כרמלי בראש חברות השקעות נדל"ן  וליווי משקיעים בארץ ובעולם בשווי מאות מיליוני שקלים. השניים בעלים של חברת BNC, באר שבע 360 ודימונה 360.
בריאיון עם חופית כהן-אולאי באתר מיינט, חשף המיליונר הצעיר בן ה-33 מבת ים על חייו, והסיפור הקשה על איך פינו את הוריו ומשפחתו מהבית כשהיה בכיתה ב' בלבד ואיך שלא הבין למה פקידי הוצאה לפועל לוקחים לו את המחשב. באותו ערב עברה כל המשפחה לגור בבית הסבתא וחלקו כולם חדר אחד. ההורים נפרדו לאחר המקרה.
 
לשוק הנדל"ן הוא נכנס דווקא אחרי שההימור הראשון שלו - עסק שניצלייה מכספי הפיקדון הצבאי - נכשל. יחד עם שותפו לעתיד, כרמלי, הם רכשו נכס לפני עשור בבאר שבע שאותו מכרו ברווח של 80 אלף שקל. ככה צעד אחר צעד הם כבר בנו את העסק שלהם שהיום כבר עם השקעות בהיקפים גדולים יותר.

טל בוימן. צילום: BNC
בריאיון מסר גם המיליונר הצעיר כמה טיפים שלמד מניסיונו להתנהלות נכונה עם הכספים ואיך למנף אותם: קודם כל לדעת מה יש לך ומה אין לך ולהבין מה יש לך בחשבון. הוא מציע לצעירים: מי שרוצה להצליח שיתחיל כמה שיותר מוקדם, וככל שתצא לשוק יותר מוקדם כך גם, לדבריו, תגיע לתוצאה טובה יותר, ותמצא במה אתה הכי טוב וחזק ובזה תשקיע.
 
לגבי הנדל"ן, בוימן מפתיע: לא כל נדל"ן הוא השקעה בטוחה ודווקא באזור המרכז שהמחירים יקרים - עדיף לשכור ולא לרכוש נכסים. לדבריו, עדיף לרכוש באותו מחיר שתי דירות באזורים המרוחקים יותר ולשכור באזור המרכז. ככה יש לך איפה לגור אבל הכסף שלך יעשה כסף דרך שכירות הדירות וככה תוכל להרוויח מהן ולהעלות את רמת החיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה