רכילות עסקית

אילון מאסק בצרות: נחשפו פרטים חדשים על הרומן המסעיר

אילון מאסק ממשיך להסתבך: אחרי שפורסם כי האיש העשיר בעולם ניהל רומן עם אשתו של אחד ממייסדד גוגל, סרגיי ברין, נודע כי הוא התחנן אליו בבקשת סליחה במסיבה בה שהו השתיים. מה הייתה תגובתו של ברין?
מערכת ice |  4
אילון מאסק, סרגיי ברין וניקול שנהאן (צילום יוטיוב/ The Babylon, news.com.au)
אילון מאסק ממשיך להסתבך: מייסד טסלה, שאמש (ראשון) פורסם כי ניהל רומן עם אשתו של אחד ממייסדי גוגל - סרגיי ברין, התחנן בבקשת סליחה על הרומן שהביא לגירושים של ברין ואשתו, כך פורסם ב"וול סטריט ג'ורנל".
האיש העשיר בעולם התנצל בפני חברו הוותיק במסיבה בתחילת השנה. על פי מקורות יודעי דבר, ברין הודה למאסק אך עדיין קיים ניתוק מוחלט בין השניים. כזכור, ברין הגיש בינואר בקשה לגירושין מאשתו, ניקול שנהאן, כשטען כי הסיבה היא "חילוקי דעות שאינם ניתנים לגישור". בנוסף, השניים נפרדו כבר בחודש דצמבר של השנה שעברה, אך המשיכו לחיות יחד. חודש לאחר מכן התנהל הרומן.
 
במסמכים שהוגשו לבית המשפט השניים ביקשו לשמור את הגירושים בסו, מה שדלף כעת לתקשורת: "בגלל הפרופיל הגבוה של מערכת היחסים שלהם צפוי להיות עניין ציבורי רב בתביעת הגירושים ובכל דיון שיתעורר בנושא המשמורת על הילד".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    וול סטריט גורנל שיך לג'ף בזוס
    רונן 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד להגעתו של בזוז העיתון לא היה לצהובון...אבל האבק שמשאירה ספייסX לבלו אוריג'ן של בזוס, תמיכת בזון בריוויאן יצרנית הרכבים החשמליים והחלום של גף בזוס לאינטרנט לויני משלו פרוייקט קייפר שגם הוא בפיגור עצום אחרי סטארלינק פרוייקט האינטרנט הלויני של אילון מאסק...עד עכשיו התרכזו למרוח זבל על טסלה. ....אבל ככל שטסלה מתחזקת הזבל לא נתפס כמו בעבר ועוברים להשמיץ את אילון מאסק. הנושא מתאים לצהובון ולא לעיתון רציני...כמו כן איילון מרסק פרסם הכחשה גורפת ותמונה שלו ושל סרגיי ברין מבלים בייחד לפני מספר ימים
    סגור
  • 2.
    Bs
    א 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה שקרים אפשר לכתוב
    סגור
  • Fake news
    Linda 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העיתונות בישראל הגיעה לרמה של זבל. Stop the fake news
    סגור
  • 1.
    על המקיש אשת איש. אלוהים אותו יעניש!!
    ספרות רחוב 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וגם תכתף של החבר. חרבנת
    סגור