רכילות עסקית

מנכ"ל בנק לאומי בביקור התנדבותי במוסד הגריאטרי "צהלון"

חנן פרידמן הגיע למרכז הרפואי גריאטרי צהלון, במסגרת התנדבות של עובדי בנק לאומי
מערכת ice | 
צילום כפיר סיון
עמותת קשת אירחה בשבוע שעבר את מנכ"ל בנק לאומי, חנן פרידמן ועובדי לשכתו, שערכו ביקור התנדבותי, במרכז הרפואי גריאטרי צהלון ובמרכז יום לקשישים ותשושי נפש ביפו, הנמצא במרכז. ביקור זה מצטרף לעשרות ביקורים נוספים שערכו מאות מתנדבי לאומי במועדוניות לקשישים ברחבי הארץ בשיתוף עם עמותת רוח טובה ועמותת קשת, כחלק מהמדיניות החברתית של הבנק לתמיכה באוכלוסיית הגיל שלישי.
במסגרת ביקורו של פרידמן עם עובדי לשכתו, הוא שוחח עם הדיירים בנושאים אקטואליים שונים והעניק להם חבילות שי הכוללות משחקי קופסא וכיבוד, הפעילות הסתיימה בסדנת מוזיקה ותיפוף. חנה הרצמן, מנכ"לית עמותת קשת: "שמחתי על נכונותו של מנכ"ל בנק לאומי לקיים ביקור התנדבותי חשוב בתקופת החגים. זו תקופה רגישה  במיוחד עבור הדיירים שלנו ואנו מברכים על כל יוזמה שמטרתה לתמוך ולחזק את הדיירים. עמותת קשת ממשיכה בכל עת בפעילותה הענפה למען הקשישים בישראל".
 
עמותת קשת נוסדה בשנת 1981 על רקע מציאות דמוגרפית, שבה תוחלת החיים הולכת ועולה ומחייבת מתן מענה קבוע לדור שלם אוכלוסייה בוגרת, שלא קיבלה פתרון הולם מהממשלה או מהרשויות העירוניות. עם השנים הפכה קשת לעמותה הציבורית גדולה, הנותנת מענה לקשישים תשושים, תשושי נפש וסיעודיים. קשת היא עמותה ציבורית, הפועלת ללא כוונות רווח למען האוכלוסייה הבוגרת, באמצעות מוסדות גריאטריים, מרכזי יום למבוגרים, בתי אבות, כולל בתי אבות סיעודיים, מרכזים רבי-שירותים ושירותים קהילתיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה