רכילות עסקית

כוכבת "הכרישים" חושפת פריט אישי מהתיכון: "כליל השלמות"

יסמין לוקץ' מכרה את הבית בארה"ב, עברה לישראל ומצאה בבוידעם את ספר המחזור מגימנסיה הרצליה, עם תמונתה בשיער מבולגן ועם מה שכתבו עליה החברים
מערכת ice |  1
הכרישים (צילום מסך קשת 12)
כוכבת "הכרישים" יסמין לוקץ' חגגה באחרונה יום הולדת 50, וגם מכרה את הבית שלה בעמק הסיליקון בארה"ב, במחיר מציאה של כ-45 מיליון דולר. אמש פרסמה באינסטגרם משהו אישי ומאוד מיוחד שמצאה בזמן שעמלה על אריזת חפציה.
"דברים שמוצאים שעוברים דירה", כתבה לוקץ' וכמובן צירפה תמונה: "ספר מחזור גימנסיה הרצליה, מחזור ע"ז, כיתה י"ב 2. זוכרת שהיועצת הציעה לי להצטלם שוב כי השיער שלי יצא מבולגן בעיניה. כמובן שסרבתי. עבדתי שעות לבלגן אותו בדיוק במידה הנכונה לצילום".
 
חדי העין יצליחו לקרוא גם מה כתבו חבריה של יסמין לוקץ', אז יסמין אוקסהורן, אודותיה בספר המחזור: Nobody's perfect זו טעות/ ישנה אחת שהיא כליל השלמות/ לא חורשת – מוציאה ציונים/ תמיד שמחה כולה חיוכים/ תמצא אותה בclub med- ובמסיבות/ זה ברור היא אוהבת לבלות/ לה מחזרים בהמונים, מבלה בים כל הימים/ אוהבת ת'חיים, בקיצור – בעניינים/ ואם עוד לא הצלחתם להבין, מי זו אם לא יסמין?
יסמין לוקץ' היא בתה של ד"ר מרים אדלסון (בעלת "ישראל היום" ואלמנתו של שלדון אדלסון), מנישואיה הראשונים לגינקולוג אריאל אוקסהורן. לוקץ' חזרה לגור בישראל אחרי כמעט שני עשורים בארצות הברית.
בראיון לפאולה וליאון לפני מספר חודשים סיפרה כי חזרה ארצה בגלל הבת הגדולה: "היא סיימה י"ב לפני ארבע שנים והחליטה שהיא רוצה לבוא לישראל ולהתגייס כחיילת בודדה. אנחנו ישבנו שם, היא הייתה כאן, וכשבאתי לבקר הייתי תופרת לה את הדרגות ומגהצת לה את המדים. לא יכולתי. עכשיו הבן השני שלי סיים י"ב והוא עושה מכינה. ישראל זה תמיד הבית, אני אוהבת את המקום הזה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יסמין
    זהבה 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בן אדם מהמם
    סגור