רכילות עסקית

אפקון ממשיכה במגמת ההשקעות באירופה: תפתח פרויקטים באיטליה

החברה חתמה על הסכם מסגרת מול חברת .Soul Energy Services S.r.l, חברה המתמחה בפיתוח פרויקטים פוטו-וולטאיים סולאריים מסחריים ותעשייתיים, לפיתוח משותף של פרויקטים פוטו-וולטאיים מסחריים ותעשייתיים באיטליה
מערכת ice | 
ישראל רייף, יו"ר אפקון החזקות (צילום עזרא לוי, shutterstock)
אפקון אנרגיות מתחדשות, חברה בת של אפקון החזקות חתמה על הסכם מסגרת מול חברת .Soul Energy Services S.r.l, חברה המתמחה בפיתוח פרויקטים פוטו-וולטאיים סולאריים מסחריים ותעשייתיים, לפיתוח משותף של פרויקטים פוטו-וולטאיים מסחריים ותעשייתיים באיטליה (בכפוף לביצוע של בדיקת נאותות), בהספק כולל של כ-25 מגהוואט.
במסגרת ההסכם הנ"ל נקבע כי אפקון אנרגיות מתחדשות תשלים את פיתוח הפרויקטים עד לשלב הבנייה (RTB) באמצעות הסכמי פיתוח שנחתמו גם מול Soul Energy Services. כמו כן, במסגרת הסכם, לאפקון אנרגיות מתחדשות יש את הזכות להגדיל את הפרוטפוליו של הפרויקטים הפוטו-וולטאיים באיטליה לפיתוח משותף של עוד כ- 75 מגהוואט באותם התנאים. צבר הפרויקטים מגוון ברחבי איטליה וכולל פרויקטים על גגות ומשטחים מסחריים שיאובטחו במסגרת הסכמים דו-צדדיים עם כמה מהתעשיות הבולטות במדינה.
 
נכון להיום, אפקון אנרגיות מתחדשות חתמה על פרויקטים שונים באירופה, בכלל זאת בפולין, ספרד וקפריסין, עם צבר כולל של כ- 400 מגה וואט. ישראל רייף, יו"ר קבוצת אפקון מסר: "זוהי קפיצה משמעותית לפעילותנו באיטליה, שבה יחד עם השותפים המקומיים שלנו, אנו חלוצים בתחום הפרויקטים הפוטו וולטאיים במגזר המסחרי והתעשייתי וזאת בשיתוף פעולה עם כמה מהשחקנים התעשייתיים הבולטים במדינה. פרויקטים אלו צפויים לייצר הכנסות שנתיות של כ-5.5 מיליון אירו בשנת הפעילות המלאה הראשונה. אנו מצפים להוסיף פרויקטים נוספים בצנרת העסקאות שלנו באיטליה בשנה הקרובה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה