רכילות עסקית

מקדונלדס במחווה מרגשת למשפחות של ילדים חולי סרטן

רשת ההמבורגרים תרמה 200 ארוחות לעמותת המעגל של ג'רמי, התומכת בילדים ובני נוער צעירים אשר חיים וגדלים במשפחות המתמודדות עם מחלת הסרטן
מערכת ice | 
מקדונלד'ס (צילום shutterstock)
רשת ההמבורגרים מקדונלדס ישראל תרמה 200 ארוחות לעמותת המעגל של ג'רמי, התומכת בילדים ובני נוער צעירים אשר חיים וגדלים במשפחות המתמודדות עם מחלת הסרטן. העמותה  תחלק את הארוחות בפעילויות הקרובות שהיא מקיימת לקהילה.
המעגל של ג'רמי הוקם לפני כ-14 שנים במטרה לאפשר לילדים ולמשפחתם רגעי שקט מקשיי היומיום של ההתמודדות עם מחלת הסרטן, באמצעות פעילויות של הנאה וכיף, וכן היכרות ושיח עם ילדים שנמצאים במצב דומה. הקהילה של הארגון מונה כיום בערך 900 משפחות והיא ממשיכה לגדול. לאורך השנה האחרונה מעל 2000 משתתפים הגיעו לאירועים שהתקיימו ברחבי הארץ. האירועים כוללים, הסעות, כניסה לאתרים/אטרקציות, ארוחת צהריים וההשתתפות היא ללא תשלום.

אודות המעגל של ג'רמי (ע.ר.):
המעגל של ג'רמי הוקם במטרה לאפשר לילדים ולמשפחתם רגעי שקט מקשיי היומיום של ההתמודדות עם מחלת הסרטן, באמצעות פעילויות של הנאה וכיף, וכן היכרות ושיח עם ילדים שנמצאים במצב דומה. הקהילה של הארגון מונה כיום בערך 900 משפחות מכל הארץ.
ג'רמי קולמן, הוגה הרעיון של "המעגל של ג'רמי", אובחן כחולה סרטן קיבה בדרגה 4 במאי 2007. במהלך התמודדותו הקשה עם המחלה והטיפולים, חבריו (מתנועת הנוער הציוני בלונדון) התארגנו ו"אימצו" את שלושת ילדיו שהיו אז בגילאי שישה חודשים עד 6 שנים, לקחו אותם לטיולים ובילויים שונים ושימשו להם כגב אוהב. התארגנות החברים לצד בקשתה של בתו זואי, אז בת ה-6, להיפגש עם ילדה בת גילה שגם גדלה במשפחה בה האב חולה סרטן, היוו השראה להקמת ארגון שיעניק תמיכה לילדים ממשפחות המתמודדות עם מחלת הסרטן.
ג'רמי, יחד עם אשתו פמלה, אחיותיו ג'וליאט ונעמי וחבריו הקימו ב 2008 את הארגון. ג'רמי נפטר ב-8 ביולי 2008 והמעגל של ג'רמי הוא הגשמת החזון שלו ולזכרו. לאחר מותו פמלה, אשתו, המשיכה במימוש החזון שלו וביחד עם חבריו הקרובים, שהינם מתנדבים פעילים וחברי דירקטוריון, הם ממשיכים בפעילות העמותה וסיוע לילדים הגדלים בצל מחלת הסרטן. מאז הקמת הארגון התקיימו מאות אירועים פיזיים וירטואליים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה