רכילות עסקית

מנכ"ל ביג מודאג: "הכל יתפרק פה, איך הגענו לזה?"

חי גאליס בפוסט נוקב בפייסבוק: "חובה לקרוא. כשאיש ימני כותב את זה כנראה שהגענו לנקודה שחייבים לעצור לפני שהכל יתפרק פה. יותר ויותר אנשים מסביב מדברים על מלחמת אזרחים אפשרית משני הצדדים. איך הגענו לזה? חשובה ככל שתהיה רפורמה או מהפכה במערכת המשפט, זה שווה את זה?"
מערכת ice |  86
חי גאליס מנכ"ל BIG (צילום יח"צ)
חי גאליס, מנכ"ל ביג מרכזי קניות, העלה הבוקר (שישי) פוסט חריף ונוקב במיוחד על המצב במדינה והשיח סביב הגישה גם של אנשים מימין שמבקרים את הרפורמה לתיקון מערכת המשפט, כשהכוונה שלו הטור של בן דרור ימיני בידיעות אחרונות.
גאליס כתב בפייסבוק שלו: "חובה לקרוא. כשאיש ימני כותב את זה כנראה שהגענו לנקודה שחייבים לעצור לפני שהכל יתפרק פה. יותר ויותר אנשים מסביב מדברים על מלחמת אזרחים אפשרית משני הצדדים. איך הגענו לזה? חשובה ככל שתהיה רפורמה או מהפכה במערכת המשפט, זה שווה את זה?????".
כזכור, רק לפני חודשיים, גאליס התבטא לגבי השימוש של המפגינים בדגל ישראל: "מדינת ישראל משתגעת באופן סופי!!!! משהו רע מאד קורה לנו. הרגשתי שהאווירה ברחוב רעה לאור ההתרחשויות ובחרתי להקדים קצת את יום הזיכרון ויום העצמאות ולמלא את מרכזי ביג בציונות חגיגית עם דגלי ישראל. כציוני אוהב ישראל, הדגל שלנו תמיד מרגש ומשמח אותי".
 
עוד המשיך: "אני פשוט נדהם שאני מקבל דיווחים מהשטח על הערות ותגובות שליליות ושאילתות האם זה במסגרת המחאה???? השתגענו? דגל ישראל זה סימן למחאה? מה יהיה איתנו? אם הפוליטיקאים שלנו לא יתעוררו על עצמם כל מה שנבנה פה 75 שנה מתרסק לנגד עיננו".
לסיום כתב: "דגל ישראל - זה עם ישראל!!!! זה הדגל שגורם לנו להרגיש ביחד, להתרגש ולזכור שזה המקום היחיד בעולם שיהודי מרגיש בטוח בעצמו ויודע שכאן זה הבית. דגל ישראל מסמל את המדינה שכולנו אוהבים ונלחמנו עליה, זה לא דגל מחאה!!!!! הלו, פוליטיקאים, להתעורר ולעצור את הטירוף לפני שיהיה מאוחר!!!!".
תגובות לכתבה(86):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 78.
    שכרון כוח
    אור 07/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אדם חצוף שהשתן עלה לו לראש ושם את בעלי בחנויות במתחמים שלו בני ערובה לדעותיו הפוליטיות ,אין חצוף מזה ! ככה זה במדינת היהודים ברגע שאיש עסקים מגיע להצלחה מסויימת והון גדול הוא מרשה לעצמו מעל ומעבר צריך לעצור ולקצץ רגליים לאנשי עסקים גדולים !הנהלת הביג יגועים בנוסף כשומרי הסף של המונופולים הגדולים כגון ויזל סופר פארם ועוד,ועוד,ודואגים לשמור עליהם שאף מתחרה לא יכנס,להם בין הרגליים במתחמים שלהם ,זה יוקר מחייה למי שלא מבין עסקים ,ביג תורם יופי יופי לנושא הזה !
    סגור
  • 77.
    חתיכת צבוע.
    פטריוט 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה בחרת צד. דיקטטור . ללכת ולהודיע על סגירה ללא התייעצות עם השוכרים עובדים .ואתה עוד טוען שהמדינה הולכת לכיוון דיקטטורה. תתבייש. לגבי איש ימיני . בעיניי הוא לא איש ימין . תלכו בטענות רק לברק . מחריב המדינה. התערב בכל חלקה טובה במדינה . עם העזרה של החוזר ביבי שלא עצר בעדו. ועכשיו עם יפריע. חברי הליכוד ידיחו אותו
    סגור
  • 76.
    המנכ"ל מפרק את big ? אני נדהם. (ל"ת)
    אי 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 75.
    אין לך זכות לסגור פוליטיקקי קטן (ל"ת)
    יהודה 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 74.
    דפ"ר עילג. מתבטא ברמה של בן 4
    רונן 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    וחצי
    סגור
  • טען עוד
  • 73.
    מנכ״ל ביג
    ישי 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה ערס לא מנכ״ל , שכל עסקת ירדו לתימיון , אלוקים עוד יוכיח לך את זה , אנני מבין מי הברדעת שמינה אותך ,
    סגור
  • 72.
    בושה
    יוגל 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    4 1
    היחידים שמדברים על מלחמת אזרחים זה אתה וחבריך בשמאל.אנחנו צריכים להפסיק לקנות במתחתם שלך וזה העונש היחידי שאני יכול לעשות לאיש כמוך.אני יותר לא קונה במתחם הביג.
    סגור
  • 71.
    אם אתה גולש לסנטימנטים...
    גדי אוהב 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בין אם תסגרו או תפתחו, אני עם ביג גמרתי. השם הזה פשוט מגעיל אותי. אני מודה שגם דגל ישראל בו מתעטפים הפורעים מתחיל להגעיל אותי. כל ירידה היא הזדמנות לעליה. אם כבר מהפכה, אז עד הסוף. אחת ולתמיד.
    סגור
  • 70.
    קוראים לזה היסטריה
    שלומציון 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    די עם התמימות והנאיביות, סך הכל לוקחים לכם את הגבינה מהצלחת, לא חסר לכם כסף לקנות חדש ??
    סגור
  • אדם עלוב שאשה את הכסף מאנשים פשוטים ,ואחר כך מזלזל שהיו (ל"ת)
    מאיר אלבז 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 69.
    אם אתה מוחה אז למה להסתיר זאת?????
    ישראלי יהודי 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    את מי בדיוק אתה מנסה לסובב כשאתה בכאילו תמימות שואל אם להניף דגל ישראל זו מחאה. .. פשוט בדיחה אתה . אולי גם תכתוב שבדיוק במקרה ביום שלישי בא לך לתת חופש לכל העובדים וזה לא קשור למחאה, סתם בא לי לפנק אותם , מה השתגעתם? ממתי לתת יום חופש ביום שבמקרה גם עושים מחאה זה לא בסדר...? מחמרימים את מרכזי הקניות של ביג!!!!!!!!
    סגור
  • 68.
    לא להכנע לטרור הכלכלי פוליטי למשול ולחוקק (ל"ת)
    שלמה 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 67.
    מחזיקים דגל רק בגלל המוט
    רפי 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גאליס אתה שקרן כמו כל השמאל שרוצים לשרוף את המדינה כדי לחזור לשלוט. אם אתם רוצים מלחמה אתם תקבלו אותה ואני אהיה המתנדב הראשון כי נמאס משכמותך ד"ש לברק , לחלוץ , ליאיר ולכל אלה שאתם רואים בהם כחברים , אנו לא אחים אישית אני רואה בכם אויבים לעולם לא נשכח ולא נסלח.
    סגור
  • 66.
    איך הגענו לזה?.בוכה האנרכיסט שהביא אותנו לזה.
    חיים לא חי נזבל 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מחלת נפש זהו ההסבר היחידי .למה שיוצא מהפה של כל שרמוטה שמאלני..
    סגור
  • 65.
    מחזיקים דגל רק בגלל המוט
    רפי 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גאליס אתה שקרן כמו כל השמאל שרוצים לשרוף את המדינה כדי לחזור לשלוט אם אתם רוצים מלחמה אתם תקבלו אותה ואני אהיה המתנדב הראשון כי נמאס בשכמותך ד"ש לברק , לחלוץ , ליאיר ולכל אלה שאתם רואים בהם כחברים , אנו לא אחים אישית אני רואה בכם אויבים לעולם לא נשכח ולא נסלח.
    סגור
  • 64.
    עוד sמאלן מהנדס תודעה.
    גקי 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חושב האגיוט השימושי של הזוהמה הsמאלנית שאכן הביבים מפגרים בלתי נאורים ואפשר להנדס כם להם את התודעה.אם ככה sמאלן פשיסט ממתינים לצפות ליום שתסולק מהמערכת שכל על הישתדלת להרוס.ככה הsmall אלופים בהרס וחורבן.
    סגור
  • 63.
    חי גליס או חי וחולה בכלבת הוא ביג הוא עם משכורת ביג זהי (ל"ת)
    פורנו 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 62.
    בגידה
    אסף 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חביבי, ליד הדגל שאתה כל כך אוהב,מעריך ומתרגש ממנו הם צירפו לו כחבר להפגנות השנאה שלהם את דגל אש"ף בסבבה.ר"ת ארגון שחרור פלסטין.
    סגור
  • 61.
    בגידה
    אסף 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חביבי,ליד הדגל שאתה כל כך מתרגש ממנו ואוהב אותו הם צירפו בסבבה גם דגל אוייב.
    סגור
  • 60.
    בגידה
    אסף 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חביבי הם צירפו גם את דגל האוייב ליד הדגל שאתה כל כך אוהב.זו בגידה חביבי. ב ג י ד ה !!!
    סגור
  • 59.
    גם אנחנו מודאגים. יש לנו נסיון עם הדיקטטורה האנטי יהודי
    סימבה 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אנחנו מודאגים וחוששים כי יש לנו נסיון אם הטרור האנטי דתי של השמאל. גזרתם פיאות בכוח.. הכרחתם לעבוד בשבת, אהבתם לרמות הכשרות וזה ממש הצחיק אתכם שהצלחתם. אין חכם כבעל נסיון. ההסתה שלכם זו רק ההתחלה. עברנו את פרעה, את אנטיוכוס וגזרותיו, את אדריאנוס וגזרותיו - נעבור גם אתכם
    סגור
  • לא נשכח ולא נסלח
    רפי 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דעות השמאל כדעות שונאי ישראל כל השמאל הם מאפיה עוד מימי מפא"י לא מקובל עליהם שהם לא בשלטון רוצים מלחמה ? תקבלו אותה לא נקבל את סליחתכם ולא את צערכם תעופו מהארץ אתם מחללים אותה .
    סגור
  • 58.
    בשביל שינוי הוגן במערכת המשפט, חייב השמאל להרוס את המדי
    יהודי 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ?????????????
    סגור
  • 57.
    מי שאשם זה אתה ועוד שכמותך שמרעילים את הרחוב
    אבי 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מדוע לסגור מרכזי קניות? מה זה מסייע לתושבים? זה מתחיל עם סגירה פה ושם, מחר יסגרו מרחבים ממשלתיים, מחרתיים יסגרו מרחבים ביטחוניים וראה לאן הגענו. הבנתי שאתה רוצה אנרכיה להפלת הדמוקרטיה. אל תשכח שמחר השלטון יתחלף והכל ותהפך עליך, הרחוב הימני לא רק שיפגין ויסגור כבישים/שדה תעופה/מרכזי קניות, כנראה שיותר מזה והנה הגענו לחורבן בית שלישי מבפנים ולא מאוייבנו שבחוץ ואתה יודע אז מה יקרה, כל המרכזים שלך יהפכו לכלום ושום דבר. מכאן אני קורא לך, תתעשת תודה שטעית, תשאיר את מרכזי הקניות מחוץ לפוליטיקה, תפריד בין הכלכלי לפוליטי. צמצום עילת הסבירות לאור המצב הקיים היא הכרחית לתפקוד נכון של הממשלה והשרים. מדוע מה שנראה סביר לממשלה ולשריה וגם לכנסת, לא סביר לבית המשפט במיוחד שזה לרוב הרכב של כ-3 שופטים, בעלי אותם דעות, גזע, דת,צבע עור שהגיעו לעליון בשיטת חבר מביא חבר. אני מדגיש שזה צמצום עילת הסבירות ולא ביטול עילת הסבירות.
    סגור
  • 56.
    מקווה למלחמת אזרחים
    פפ 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הסיפור זה שנאה גזענות .הגיע הזמן
    סגור
  • 55.
    דברי מנכל ביג גאליס
    מירי 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בושה לבעל הון נוסף שמחזק את השמאל הקיצוני האנרכיסטי האלים והבוטה. בולטות להתנהלות גסה של הון ושלטון וכמובן עם תשקורת, עשו יד אחת חהפלת השלטון הנבחר , שמבטא דמוקרטיה בנדרה! גאליס הזה, שוכח להדגיש שמי שתורם לםילוג בחברה, לחיזוק השנאה והפלת המשטר.. והרס המדינה אלה אותם בעלי הון משמאל, שגם שולטים בכל מוסדות המדינה דרך נציגיהם!! ועל כך אתה מכריז על השבתת ביג?? מי שמך?! זח חא דרך להתקדם, חהיות חלק מהפריבילגים. בושה, ככך רומסים דמוקרטיה ומשליטים דיקטטורה של אוליגרכים . נורא. הממשלה חייבת לערוך התיקונים הנדרשים. להבטיח את השיויון סןף סוף! את הפלורליזם וחיזוק הדמוקרטיה שבה פגע אנושות אהרון ברק יחד עם חבאיו.
    סגור
  • 54.
    חובה להתנגד לאנרגיה!!!
    אנרכיסטים נמאסתם!!! 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם אתם כ"כ דמוקרטים תנסו את מזלכם שוב בבחירות ואל תנסו להכריח את הציבור לחשוב כמוכם. עלאק דמוקרטים אתם.... דקטטורים!!!
    סגור
  • 53.
    ביג
    איכפתניק 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ביג של טפשות....הרצון לזעוק אני מצטרף להפגנה....זה ביג טפשות. חשוב לזכור....אם השופטים היו שופטים על פי חוק לא היה שום צורך ברפורמה מהי עילת הסבירות מישהו יודע? עילת הסבירות לא קיימת בשום מקום בעולם...איזה ערך יש בסבירות...יש חוק צריך לפעול לפיו ולא לפעול על פי רצון של שופטים שביטלו את החוק או מוססו אותו כל שמבקש שהשופטים ישפטו על פי חוק ואין מעניין אף אחד מי יבחר את השופטים אך כאשר שופטים לפי תכנית כבקשתך קוראים לזה עילת הסבירות. אנחנו רוצים שופטים שישפטו על פי חוק ובא לציון גואל אנחנו לא מבינים בחוקים ולא השופטים די להעמיס עלינו נושא מורכב ולהכריח אותנו להפגין...למה?
    סגור
  • 52.
    הציבור יעשב אותכם small
    אזרחון 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבורה אליטיסטית שהשומן יוצא להם מהאוזניים. הציבור חכם מכם. והציבור חזק מכם. אני לביג לא נכנס
    סגור
  • 51.
    איש קטן ועלוב הוא ישלם את המחיר (ל"ת)
    איש קטן ועלוב הוא ישלם את המחיר 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 50.
    0מאלן עלוב נפש ומעודד אנרכיזם (ל"ת)
    שחר 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 49.
    ביג
    גיל גל 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תתביישו להתערב בפוליטיקה , אתם באים למכור להתפרנס מה אתה דוחף את האף שלך בבוטות כזו ובתפישת צד???? כנראה שלא הבנתה מספיק את הנושאים של הרפורמה , או שמה אם היא לא תהיה אתה רגוע כי אתה בצד הנכון... אז יותר מחצי עם לא בצד שלך, והם בוחרים ממשלה שתשלוט ולא בית משפט! השאר תכנס לגוגל תבדוק. תתבייש!
    סגור
  • 48.
    ביג הולכת לאכול אותה כמו אנג'ל
    אשר 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני וכול המשפחה וכול המכרים לא מתקרבים לביג יותר
    סגור
  • 47.
    דיקטטור
    יהודה 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מכריח אנשים לא מעורבים להסכים לדעתו.
    סגור
  • 46.
    כנל לא נכנס לביג יותר
    דביר 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תלמד לשתוק
    סגור
  • גם אים תרצה להיכנס לא יתנו לך
    אייל 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכניסה לבבונים אסורה
    סגור
  • 45.
    דגל ישראל
    בוצי 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מה אתה מיתמם.הדגל נכבש וסופח סופית בידי אחים לנשק.
    סגור
  • 44.
    מאפיית אנג'ל
    זאב 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אומר לך משהו השם בכותרת? אני שמח לקרוא שרבים מבעלי החנויות במתחמים שלך,יפתחו כן את העסקים ביום שלישי,בניגוד להחלטה שלך.אני,בטוח שעוד יבואו חשבון אותך..
    סגור
  • 43.
    תגובה לחי גליס
    א.ש 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    7 0
    איך היגענו למצב הזה לא מתאם לאיש כמוך להתמם הגענו למצב הזה ביגלל אנשים כמוך שחושבים שהכל מותר להם
    סגור
  • 42.
    חי גאליס אדיוט ליצן
    יוסי 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מטומטם מי שעוד נכנס ומוציא עשר אגורות במרכזי קניות ביג צריך לתת להם להתרסק לתוך עצמם
    סגור
  • 41.
    בן כלב, אתה תחת חרם (ל"ת)
    ניר 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 40.
    חתיכת סמרטוט שמאלני
    ניר 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לך תדחוף אצבע לתחת.
    סגור
  • 39.
    חרם בחזרה.וההיטק שילחו למקום אחר קדימה
    גדי 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תעזבו את הארץ נסתדר על דאגה אבל מי שיחזור יקבל בראש וחזק הבחורים שעובד שיכין את הידיים לעבוד בבניין
    סגור
  • 38.
    מקס הזועם
    חלוקה חזרה לשבטים 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 3
    המרוקאים הצליחו למשוך יחד איתם את שאר העם שאולה.....חבל כי סורים , חלבים , עיראקים , פרסים וכו... הם לא ברמה של המרוקאים... שימו לב במניפת המקצועות, הרפואה , המדעים , באזרחות ובצבא... רק המרוקאים הם הבעייתים... ורובם בכלל מוכשרים ומוצלוחים אך מי שלא... רואים כרגע את התוצאות.א מסלם רב תודות חבר יקר.
    סגור
  • 37.
    ביג (ל"ת)
    אלי 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 36.
    חחחח
    יעקב 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אתה ובן דרור ימנים כמו שהמחאה הזאת צודקת שמאל טיפש
    סגור
  • 35.
    לא נכנס יותר לביג מחרים
    מאיר 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מצפה מתומכי הרפורמה לנהוג בהתאם
    סגור
  • 34.
    רשת פתוחה
    שמולאן קיצוני 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לך תפגין אתה חושב שהעם מטומטם יסגרו סניפים בגללך באילת רוב הנופשים באים לשם
    סגור
  • 33.
    רק לא ביג
    חציל 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מהרגע שביג הכריזה על שביתה פוליטית אני ועוד רבים כמוני הפסקנו לקנות ברשת הזאת
    סגור
  • 32.
    מדינה מתפרקת בזכות ביבי והקואליציה המשיחית
    רחל 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 9
    מגיע לה מה ש נינו הם הורסים
    סגור
  • ילדים קטנים....
    עידו 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נו...ביבי אשם....אולי תפסיקו עם ההתבכיינות... קשה לכם עם אבגן השלטון. עליתם לשלטון לתקופה קצרה, ישבתם עם שונאי ישראל בשם הדמוקרטיה. הרגשתם בשמיים, נפלתם לארץ. יותר נכון העם הפיל אתכם לארץ בבחירות ד-מ-ו-ק-ר-ט-י-ו-ת, אמר לכם שהדרך שלכם לא רצויה. אתם בחרתם להפיל את הממשלה הנוכחית בכל דרך. זה לא ביבי זה 'לקחו לי את השלטון' !!! אתם תעשו כל דבר, מוסרי או לא, חוקי או לא, כדי הפיל את הממשלה. תתבגרו כבר...לא אתם בניתם את הארץ, כולנו בנינו !!! לא אנחנו הורסים את הארץ בחוסר אחריות. תמשיכו להקשיב לצמד האהודים האחד ברחן כפייתי והאחד פושע מורשע ומושחת. אתם לא מצליחים להביןשעוד שלוש שנים בחירות.....לא מוצא חן בעיניכם מה שקורה תאמרו זאת בקלפי בדיוק כמו כולנו. נ.ב.....המדינה לא שלכם ולא שלי....של כולנו !!!!
    סגור
  • 31.
    דור
    מה לך להתריס ולהכנס. 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מה לך גאליס? אני היום ומחר לא נכנס לביג בית שמש, לא קונה לא אוכל לא כלום. את האמת אתה סתום=, שתוק ותגרוף רווחים למה לך להיסחף אחר קורח ועדתו שהם המיעוט, חזור בך יגאליס
    סגור
  • 30.
    לאכנס ל ביג לעולמים
    ביג ביג ביג 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    6 1
    יהודים תתעוררו עושים לנו פוגרום. פורעים ביהודים פרעות נוראות.המטרה היא כיבוש השלטון בכוח.יהודים הגנו על הבית השלישי.תתעוררו.
    סגור
  • 29.
    ביג
    משה 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    6 0
    בוגרים ליומים עלק מ ידי תישאר סגור לגמרי הלואי ותפשוט רגל אם כל הימנים יעשו עלך חרם אתה תסגור אתכל סניפך בארץ סמולנים =מוסלמים אלימים
    סגור
  • 28.
    אתה מתפרק פה חביבי (ל"ת)
    שלוימה 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 27.
    איזה כיף
    דפנה 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    7 0
    יאללה חרם צרכנים על ביג! איזה כיף! לא מתקרבים לשם ביולי אוגוסט חחח
    סגור
  • 26.
    אזרח סוג ב
    ב 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    רפורמה בכל הכח לי אישית נמאס להיות אזרח סוג ב
    סגור
  • 25.
    ביג רשת פלשתינאית
    לך לעזעזל אתה וביג 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    8 1
    חרם על ביג זבלים שונאי ישראל ימח שמם
    סגור
  • 24.
    חרם על ביג
    יעקב 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    6 0
    רבותי אנשי הימין .אנשים אלה לא מבינים שפה אחרת הם התעשרו על חשבונינו ועתה יורקים עלינו.הגיכ הזמן ללמד אותם לקח.אם ביג יסגור שעריו במחאה ביום שלישי יש להטיל עליו חרם .אנשי הימין המנעו מרגע זה להכנס למתחמי ביג עד ךהןדעה חדשה .פשוט תחרימו את מי שמזלזל בכם.
    סגור
  • 23.
    אל תתערב חמור
    נפתלי גיבנט 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יופי שמרלנים מושפעים ומפוצצעם בכסף אוייב עוכרי מדינה שאין מנוס מלשבור להם ידיים ורגליים מתפרעים מרביצים משתוללים ואנחנו נוותר על רפורמה חיונית ביותר כי הם אלימים..לא אדוני משטר אמיתי צריך לדעת לפרק אותם חא להיכנע להם.. אהוד ברק לתלייה
    סגור
  • 22.
    ז
    אופיר 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תלך לעזה ז ל
    סגור
  • 21.
    קיבל פרסום חינם האפס
    קופמן 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    שכל חנות שלא תשבות במקרה כזה, שתפרסם ברבים, כך שלא יפגעו מהחרם, בדיוק כמו במכת בכורות, תסמנו את עצמכם, לביזיון הזה הגענו!!!!!! משכירים נכבדים, תכינו מכתבי התראה מעו''ד, על פגיעה בחופש המסחר וכפייה של דעות פוליטיות, מסתבר שהמרכז הזה, הוא רק לסמולנים.
    סגור
  • 20.
    מודאג
    צבי 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אעלק מודאג .תהיה גבר סגור לחודש . להחרים אותם שהמתייפיפים יפסיקו ללכת עם חליפות
    סגור
  • 19.
    עוד תעמולה של השמאלשביקיים? די.
    חול וחול 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    10 2
    הכל יתפרק אם ניתן לקומץ אנרכיסטי אפור שיער לא רלוונטי בשיתוף פעולה עם התקשורת הפרקליטות והמשטרה לנהל את סדר היום של המדינה. זו הסכנה הגדולה, לא ייתכן שיש כאן ממשלה שנבחרה ברוב עצום בצורה דמוקרטית, ועכשיו באים אנשי תעמולה ועוצרים שילטון ומנסים להפילו בטענות שיקריות שהם מספרים לעצמם ולאחרים ומצדיקים בזה את האנרכיה. ראינו שעילת הסבירות המוצאת שעליה הסכימו שופטי בית משפט עליון, אנשים שיושבים עכשיו באופוזיציה, וגם בבית הנשיא, פתאום הופכת להיות עילת דקטטורה? איך? מאיפה זה בא? התשובה היא, יש כאן תעמולנים, שהאמת לא מפריעה להם והיא רק פרט צדדי ושולי, מה שחשוב זה המנטרה , שיתוף הפעולה עם ערוצי תעמולה כדי להפיל ממשלה שהם לא נמאים בא. לזה קוראים דקטטורה.
    סגור
  • 18.
    מנכל ביג
    איכפתית 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    9 6
    אוי לימין ואוי לעם בכלל שמריך להיכנע לאנרכיה ודיקטטורה אוי ואבוי היום ככה מחר ישרפו בתים אם משהוא לא נראה להם ,נהפוך בגלל ההתנהחות של כל השמאל המטורלל היועמשית לממשלה שרים וראשי ממשחה שחלק מהם ישב בכלא ,לא מגנים זאת אלה מלבים את האש חייבת ומהר לעבור הרפורמה אף אחד לא יאאים עלינו הם מסתירים קן צרעות והם פוחדים ,אנחנו לא נכנע לאיומים אז אל תהיה יפי נפש ,כניעה והלכה המדינה והיו פה אדונים ומשרתים בזה אתה חפץ?
    סגור
  • 17.
    ביבי
    רוני 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    4 7
    גאליס אתה צודק. בגלל אובססיה משפטית הממשלה הזו מובילה אותנו לאסון ולמלחמת אזרחים כאשר מסביב צופים בנו אוייבנו הרבים ומחכים. אותו סיפור שהיה כשהרומאים צרו על ירושלים וחיכו שהיהודים המסוכסכים בתוך החומות יהרגו אחד משנהו ואז פעלו וההיסטוריה ידועה. ביבי אחראי לכל הכוןס הוא ראש ממשלה ושיקול דעתו השתבש. לו היה שם על המאזניים את האובססיה המשפטית בצד אחד וכל הכאוס ביננו בתוך העם יוקר המחיה החולה והמצב הכלכלי המדרדר המצב הבטחוני המדרדר והמשילות יחסי החוץ בצד שני. היה מבין שלאשווה כל הבאלגאן האובסביבי הזה בבית המשפט העליון. ההסטוריה תשפוט אותו על מעשיו. לו היה אמיץ דיו היה פורש ממזמן. אבוי לנו למה אנו מגיעים ואחן מי שיקח המושכות. ביבי תהיה חכם ולא צודק. תהיה עם חוט שדרה אתה רואה מה קורה טפל במה שצריך זו חובתך כראשממשלה ולא בשטויות שלא מועילות לאף אחד. אל תחפש כיפוף ידיים.אתה תביא לאסון
    סגור
  • אתה צודק .....?????
    עידו 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דייק בהסטוריה בבקשה.... עניין של מעמדות. לא התקבל אז בעין יפה וגם לא עכשיו. אתם לא אדוני הארץ !! המדינה שייכת גם לי. אתם כמו נירון קיסר ...יושבים על הגג כאשר הבית נשרף....מי שורף את הבית ? מי הורס כל חלקת דמוקרטיה בשם הדמוקרטיה ? אפס מודעות עצמית.....
    סגור
  • 16.
    ישראל זה לא
    לצערי 07/2023/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    המקום שיהודי מרגיש פה ביטחון
    סגור
  • 15.
    בן דרור ימיני לא ימני. ימני כמו סער בערך
    זאב 07/2023/08
    הגב לתגובה זו
    9 1
    מי שנגד הרפורמה הוא בעד בגץ הפרוגרסיבי ונגד עם ישראל. איזה מין ימני זה ? ובכלל האם מלחמת אזרחים שווה לא להיות אזרח ואדם סוג ב' ? תגיד לי אתה
    סגור
  • 14.
    פטריוטיזם ימני עלק
    מיכאל 07/2023/08
    הגב לתגובה זו
    2 7
    לכל הפטריוטים חסידי ימין על מלא מלא . הממשלה הכי כושלת בדברי ימי הארץ הזו תוקעת את כולנו .רק חצי שנה והכל על הפנים תתיחסו למציאות הפסיכית שכולנו אוכלים כאן ותבינו אולי שהפטריוטיות בגרוש שאתם מפגינים פשוט לא רלבנטית לכלום !!
    סגור
  • 13.
    דגל ישראל = ישראל דמוקרטית
    על סף תהום 07/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 6
    אם אין דמוקרטיה אין דגל ישראל. דגל ישראל מסמל יהדות ודמוקרטיה יחד. הדגל של הליכוד זה הדגל של מדינת הביביסטים והקיצוניים. בושה.
    סגור
  • 12.
    מתחזה
    לילי 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    5 2
    איש ימין???כמה שזכור לי במלאת גלנט,סגרת את כל מרכזי ביג למען המחאה!!!איש ימין???עכשיו אנחנו בדמוקרטיה???תיראה איפה ואיפה בטיפול המחאות,תיראה איך נראית הפרקליטות?יש ישראל הראשונה שזה אתה וחבריך בודאי יש ישראל השניה.אתם המיעוט,אבל בעלי זכויות יתר.מתחזה!!!
    סגור
  • 11.
    תפסיק לעשוק את בעלי העסקים בביג
    ביתאן יואל 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    9 2
    אתה הגורם מספר אחד ליוקר המחיה אתה גובה סכומי עתק מבעלי העסקים מרכזי ביג נראים כמו מגרשי חניה מכוערים ומגעילים
    סגור
  • הוא בחצי
    ועדיין 07/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    יותר זול מקניונים
    סגור
  • 10.
    לימני המתיימר אשר חתום על הפוסט
    שמש 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    8 0
    היתה תקופה שבן דרור ימיני הופיע אצל ברדוגו ושם הוא הדגיש שהוא לא איש ימין אלא מרכז שמאל והוא לא תומך נתניהו בשום אופן וכעת הוא משתמש בידיעות אחרונות לעשות מה שהפרקליטות עשתה להפיל ממשלה באמצעים דמוקרטיים על ידי הסתה וזריעת שקרים תוך כדי חרחור ריב בין שני חלקי העם
    סגור
  • 9.
    אעלק ימני
    אעלק ימני 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    11 3
    איזה חרטטן
    סגור
  • 8.
    חחח.. ימני כמו שאני מצביע מרצ. סה"כ חתיכת פריוולג (ל"ת)
    אייל 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    13 3
    סגור
  • 7.
    אתה לא סממן לכלום ולמיטב זכרוני השבתת את ביג במחאה
    ימני אמיתי 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    15 2
    וכן, הכל שווה כדי לשים סוף לדיקטטורה של בג״צ. תלמד ממתנגדי הרפורמה - אין גבולות בהתנגדות לדיקטטורה.
    סגור
  • 6.
    תשאל את הקבוצה של האנרכיסטים (ל"ת)
    עזר 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    7 4
    סגור
  • 5.
    עם ישראל חי
    ZB 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ומה שחשוב זה הכסף וכוח
    סגור
  • ל 5
    ל 5 07/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סיסמאות ריקות מתוכן של ביביסט חסר השכלה
    סגור
  • 4.
    אם נצטרך להילחם אז נילחם במי שפוגע בנו
    לוחם 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    8 4
    כרגע מתפללים שהשמאל יקבל שכל
    סגור
  • 3.
    הדמוקרטיה הקואליציונית המגזרית קרסה וצריך לתת לה לקרוס
    אייל חיפה 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 10
    הנה דובאי לא דמוקרטיה לא חופש דיבור לא חופש הפגנה ויש בה 90% אזרחים זרים שנהנים מאיכות חיים, מבטחון, מיציבות בשלטון. הדמוקרטיה מחלישה את ישראל ומשמשמת את המיעוט השמאל קיצוני לייצר חוסר משילות וטרור משפטי. צריך לתת לה לקרוס ולפעול לשינוי שיטת הבחירות.
    סגור
  • 2.
    האנרכיה לא קשורה לרפורמה היא קשורה לזה שהגזע העליון לא (ל"ת)
    מושחתי המשפט 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 1.
    ימני משמאל
    רוננה 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    12 4
    אם השבתת פתע במשק בכדי למנוע רפורמה משפטית נחוצה (שמצביעים ימניים רבים נתנו את קולם בקלפי בכדי שאכן תבוצע) נחשבת למעשה של איש ימין אז כנראה התבלבלתי. בכל מקרה מי שקורה למרי אזרחי הם מנהיגי השמאל ומי שמבצע מרי אזרחי הם מוסדות שאמונים על החוק. אם יהיה מרי אזרחי זיכרו שגם בצד השני יש מי שמוכן להילחם עבור הדמוקרטיה, אבל כרגע נותן סיכוי לעובדה שאנחנו בני עם אחד ולצערינו אויבים לא חסרים לנו....
    סגור
  • ימיני
    אלי 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 4
    הימניים לא מסוגלים ליצור דבר . הרבה דיבורים . חסרי רצינות ,לאומנות מתייסרת, אלימות פיזית על מלא. לא בטוח שפסקת ההתגברות מובנת גם לפרופסור למדעי המדינה . שלא יכול להבין לא עשוייה להגיע. כל שכן למצביע ימין על מלא . שמצביע עם אזיקים תורשתיים מובנים באצבעות הידיים, עד עולם. רק טיפש לא סוטה מהבנתו הריאשונית. שהולעט בה מנערותו.
    סגור