רכילות עסקית

ביזנס אנד פלז'ר: כוכב "יומני הערפד" נצפה צמוד לישראלית

השחקן האוסטרלי והפרו-ישראלי נת'ניאל בוזוליק, שהגיע לארץ במסגרת סיוע להסברה הישראלית לעולם. נצפה אמש בדייט עם ישראלית

מערכת ice | 
בוזוליק (צילום ויקיפדיה)
השחקן האוסטרלי והפרו-ישראלי נת'ניאל בוזוליק, תועד שלשום (שלישי), מבלה עם כוכבת הרשת ליה נגה. השניים נצפו צמודים מאוד כאשר הם מבלים בבר בכיכר דיזינגוף בתל אביב. 
בוזוליץ', מוכר בעיקר בזכות גילום דמותו של קול מייקלסון בסדרה "יומני הערפד" ובסדרת הספין אוף שלה, "המקוריים". מאז השבת השחורה, בוזוליק הגיע לארץ ופועל על מנת להציג את האמת וכדי לחשוף ממקור ראשון את הזוועות.
אך בזמן שהוא מראיין ומתראיין בנושא, הוא מצא זמן לדייט עם לא אחרת מאשר מכוכבת הרשת ליה נגה. על פי פרסום של העיתונאי ערן סויסה, השניים נצפו בכיכר דיזינגוף צמודים צמודים. 
זו לא הישראלית הראשונה עמה בוזוליק יצא. בעברו יצא בעבר עם הדוגמנית הישראלית עדן בן זקן (לא הזמרת). הדוגמנית בת ה20, ליה נגה, הייתה בעבר הלא רחוק גם בקשר עם כוכבי הריאליטי ג'וזי זירה ותום חיימוב. אז מזל טוב ישראל - נראה שהמלחמה הולידה זוג חדש בביצה. 
כאמור, השחקן האוסטרלי בן ה-40 לקח על עצמו את תפקיד השגריר שלנו מעבר לים, ועושה שירות טוב לישראל. בדרך הוא נאלץ להתמודד עם הודעות נאצה ואינסטגרם אפילו השביתה לו את העמוד למספר ימים בעקבות דיווחים רבים מצד תומכי פלסטין.
כשהגיע לישראל לפני שבועיים, הוא ישר נסע לבקר פצועים בבית החולים שיבא, הגיע לחבק את משפחות החטופים ובין לבין הוא מעלה עוד תכנים פרו - ישראלים ברשת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה