רכילות עסקית

עומר אדם וליאור סושרד גייסו 10 מיליון דולר: תרומת הענק נחשפת

יחד עם שורה של כוכבים ומיליארדרים יהודים מארה"ב, הגיעו לכבד חיים אתגר, גלעד ארדן, ליאור רז, ראש עיריית ניו יורק אריק אדמס, אדווה דדון, ידין גלמן, אסי עזר, רותם סלע ואורחים נוספים שעזרו בגיוס של כ-10 מיליון דולר שייתרמו ישירות למשפחות הנפגעים
מערכת ice |  3
עומר אדם (צילום freepik, vecteezy, פלאש 90/ דוד כהן)
אמש (שלישי) נערך אירוע גאלה בניו יורק בהשתתפות ליאור סושרד, עומר אדם ורותם סלע. האירוע, אשר הוקדש כולו לתרומות לישראל, נערך בנוכחות יהודים עשירים מרחבי ארצות הברית. הזמר הגיע אגב מלווה בזוגתו יעל שלבייה בניו יורק לאחר שהשניים הגיעו בטיסה ישירה מפריז. 
מלבדם ומלבד ליאור סושרד, הגיעו גם אסי עזר והשחקן ליאור רז. רבים ראו בערב הגאלה מפגן תמיכה ליהודים בעולם החווים קשיים בזמנים אלו, כאשר נטלי היסטר אוסטד ומלאני ברונפמן, ישראליות פילנתרופיות, על קו ניו יורק ישראל הן שעמדו מאחורי הארגון.

עוד הגיעו לכבד חיים אתגר, גלעד ארדן, ליאור רז, ראש עיריית ניו יורק אריק אדמס, אדווה דדון, ידין גלמן, אסי עזר, רותם סלע ואורחים נוספים שעזרו בגיוס של כ-10 מיליון דולר שייתרמו ישירות למשפחות הנפגעים.
 
ליאור סושרד ונטלי היסטר אוסטד צילום אוהד קב 
על במת אירוע עלו לספר את סיפורם מאירועי הטבח של ה 7.10 : ידין גלמן שנפצע בהתקלות בקיבוץ בארי ולצדו ענת מאיר אישתו  של דוד מאיר שנפל בקרב. וסבין תעסה יחד עם שני בניה, סבין שכלה את בעלה גיל ובנה אור בטבח בנתיב העשרה.
נזכיר כי בתחילת המלחמה, גם הזמרת נועה קירל ומשפחת בן יוסף, ארגנו את ערבי ההצדעה לחיילי צה"ל של ארגון FIDF בארה"ב, אליהם הגיעו פילנתרופים ואנשי עסקים. הסכום שגויס: 29,500,000 דולר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    וכמה גייס הבן של ביבי? (ל"ת)
    מור 12/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    וכמה גייס הבן של ביבי? (ל"ת)
    מור 12/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    וכמה תרומות גייס ילד ז'? (ל"ת)
    חברה שואלת 11/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור