אוכל
המשקה האהוב והמוכר - עכשיו עם אלכוהול: "חווית טעם מפתיעה"
הכניסה המוצלחת של שוופס לתחום הקוקטיילים המוכנים עוררה השראה בקרב מותגים אחרים. לראשונה: מותג המשקאות הקלים "ספרינג" נכנס לתחום האלכוהול
ספרינג, מותג המשקאות הקלים מהמובילים בשוק הישראלי, חורג מהמוכר והידוע ומציע לצרכן הישראלי חוויית טעם ייחודית עם שילובים חדשים ומרעננים. עם תחילת חופשת הקיץ, בספרינג מנסים להביא לקהל הישראלי את המיצים הכי מעניינים - בגרסה אלכוהולית. בשלב הראשון יושקו שלושה טעמים: אגס תפוח סברס, אגס בננה ופירות טרופיים. המשקאות יכילו 5% אלכוהול, בפחית של 330 מ"ל.
הטרנד של שילוב אלכוהול במשקאות מוכנים לשתייה הפך טרנד עולמי בשנים האחרונות, אשר ממשיך לצמוח משנה לשנה. גודל שוק האלכוהול המוכן לשתייה העולמי הוערך ב-36.52 מיליארד דולר בשנת 2022 והוא צפוי להגיע ל-97.82 מיליארד דולר עד שנת 2031. בשנת 2021 היו 450 מותגי קוקטיילים מוכנים לשתייה וב-2022 השוק גדל לכ-650 מותגים במגוון טעמי קוקטיילים בשילוב אלכוהול.

"ספרינג אלכוהול" - אגס תפוס סברס, אננס בננה, פירות טרופיים. 5% אלכוהול בפחית 330 מ"ל מחיר ברשתות - 10.90 שקלים. צילום: סטודיו יפאורה
עוד ב-
לדברי יניב פרנקו, מנהל אגף השיווק ביפאורה: "לאחר הכניסה המוצלחת של שוופס קוקטיילים אנחנו שמחים לצרף גם את המותג ספרינג לתחום האלכוהול. ספרינג ידוע בשילובי הפירות המיוחדים והמגוונים שלו ובשילוב של אלכוהול יציע חוויית טעם מפתיעה, מרגשת וחדשה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



