אוכל

קרפור בבשורה חשובה ללקוחות בישראל: זה מה שיקרה למותג האהוב

מותג “לה מרשה” יורחב. כמו כן הושקה סדרת עוף לה מרשה פרימיום: ''הביקוש הגבוה והגידול המתמשך במכירות הראו לנו שהצרכן הישראלי מחפש גם איכות וגם נוחות''
כפיר אדר | 
קרפור (צילום shutterstock)
רשת קרפור ישראל מודיעה על הרחבת מותג “לה מרשה” והשקת סדרת עוף פרימיום חדשה. ההשקה מגיעה לאחר שבשנה האחרונה נרשם גידול משמעותי במכירות הבשר תחת המותג, שהפך לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים במחלקות הטריות של הרשת.
עוף לה מרשה פרימיום על פי הרשת: ''מבוסס על בחירה מוקפדת של עופות מהמשקים המובילים בישראל, שעוברים קיצוב ברמת פרימיום ונשלחים מדי יום טריים וארוזים ישירות אל הסניפים. העופות מוכנים לשימוש מיידי עם פתיחת האריזה, דבר שמקל על הצרכנים וחוסך זמן הכנה במטבח''.

לדברי קרפור, הרחבת המותג לעופות נועדה לתת מענה לביקוש ההולך וגובר למוצרים טריים ואיכותיים במחירים נגישים. הבשר של לה מרשה כבר זכה להכרה ציבורית רחבה, בין היתר במבחני טעימה עיוורת של תכנית חיסכון ושל מבקר המזון ניב גלבוע, וכעת הרשת מיישמת את אותו סטנדרט גם במחלקת העופות.
בקרפור מסבירים כי ההצלחה של מותג הבשר של הרשת יצרה בסיס איתן להרחבת הקטגוריה גם עכשיו: “הביקוש הגבוה והגידול המתמשך במכירות הראו לנו שהצרכן הישראלי מחפש גם איכות וגם נוחות. הכנסת עוף פרימיום תחת מותג לה מרשה היא מהלך טבעי שממשיך את הקו הזה.”
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה