אוכל

אשת המסעדות חושפת: רוצים להביא לישראל את הטרנדים החמים

בכירי וזכייני קבוצת המסעדות BBB, חזרו מטיול קולינרי בפראג שנועד ללמוד ולהיחשף לעולמות קולינריים חדשים. "הסיורים הללו הן מסורת רבת שנים, שמבטאת את הערכים שעליהם נשענת קבוצת BBB", אמרה תורג'מן 
מערכת ice | 
בכירי הקבוצה בפארג (צילום אסף לוי)
בכירי וזכייני קבוצת BBB חזרו אמש מטיול קולינרי מיוחד, בן ארבעה ימים, בבירת צ’כיה, פראג. במטרה להיחשף לטרנדים חדשים בעולם ההסעדה, לחוות טעמים מגוונים ולהעמיק את שיתופי הפעולה בין הנהלת הקבוצה לזכיינים. 
בזמן הביקור, נהנו חברי המשלחת מסיורי אוכל ייחודיים, תרבות מקומית, וביקורים במסעדות מובילות. כמו כן הם ביקרו במטבחים חדשניים שמובילים את הסצנה הגסטרונומית בעיר וערכו מפגשי השראה עם שפים ובעלי מסעדות מקומיים. במהלך הביקור התארחו החברים במסעדת SEVENNORTH היוקרתית של השף הישראלי אייל שני, שם נהנו ממנות ייחודיות, גישות חדשות לאוכל וחשיפה לטרנדים עולמיים בתחום הגסטרונומיה. 
מנכ"לית הקבוצה, אהובה תורג'מן: "טיולים מסוג זה הם חלק משמעותי מההשקעה שלנו בצוות הנהולי ובזכיינים שלנו, במטרה להיחשף לעולם הקולינרי הבינלאומי, ללמוד מגמות חדשות ולהביא לישראל את הטרנדים החמים ביותר בתחום המסעדות".
עוד הוסיפה תורג'מן כי הסיורים הללו הם "מסורת רבת שנים, שמבטאת את הערכים שעליהם נשענת קבוצת BBB – שותפות, הערכה והוקרה לאנשים שעומדים בחזית הפעילות שלנו יום-יום. זו הדרך לומר תודה לכל אחד ואחת על העבודה הקשה וההשקעה הרבה לאורך השנה.”
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה