בעולם

רשת NBC חושפת: ביידן רואה את נתניהו "כמכשול"

לפי רשת NBC דווח הבוקר על שיחות פרטיות בין ביידן למקורביו בבית הנשיא, שבו הם חשפו שביידן מקלל את נתניהו, וזועם על התנהלותו בזמן המלחמה "עושה לי גיהנום"
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו וג'ו ביידן (צילום פלאש / מרים אלסטר)
רשת NBC חשפו היום (שני), מפי חמישה מקורבים כי נשיא ארה''ב ג'ו ביידן מזלזל בראש הממשלה בינימין נתניהו בחדרי חדרים, לדבריהם. על פי הדיווח, ביידן זעם בשיחות פרטיות על נתניהו, ועל היחס שלו כלפיו, כמו גם על חוסר האונים שהוא חש כשלטענתו ראש הממשלה לא מקשיב לעצותיו בנוגע למלחמה. ביידן הציג את נתניהו כ"מכשול" וגם כינה אותו "אידיוט". 
 
עוד טען אחד מהמקורות, כי ביידן עשה מעל ומעבר בניסיונות שלו להביא את ישראל להפסקת אש, אבל לדבריו נתניהו "עושה לו גיהנום" ולא נותן אפשרות למשא ומתן על הנושא.
עוד כינה ביידן את נתניהו כשהוא מתייחס אליו בשיח כ"הברנש ההוא", זה צוין בשביל להראות את הבוז כשהוא מתייחס לנתניהו בשיחות. למרות המתיחות בין ראשי הממשלה, ביידן לא שינה את המדיניות של ארצו כלפי ישראל. 
עוד הבוקר, צייץ ביידן בחשבון הטוויטר שלו תמונה המתייחסת לקונספירציה שקשורה לסופרבול בארה''ב. ביידן העלה תמונה שלו מחויך עם כיתוב: "בדיוק כפי שדמיינו את זה", אך הגולשים חשבו שהוא שם את את התמונה כעקיצה על חילוץ החטופים, ופחות אהבו את זה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אם ביידן כועס על נתניהו זה אומר שהוא עושה משהו נכון.
    אני 02/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם רוצים לרצות את ביידן, ושוכחים שהוא בקמפיין בחירות על הקול של השמאל הקיצוני בארצות הברית. לכן ברור שהאינטרס שלו שונה לחלוטין מהאינטרס הישראלי, וראש הממשלה חייב לעמוד מולו
    סגור