בעולם

הסודות המכוערים של ניקולודיאון: תרופות נגד דכאון ואיומי אקדח

ערוץ הטלוויזיה המוכר "ניקולודיאון" סופג אש ללא הפסקה מאז שסדרת הדוקו "שקט על הסט" יצאה לאור בערוץ דיסקברי. כעת, נחשף עוד תיעוד מטריד משחקנית שטוענת כי הערוץ סירב שהיא תקבל טיפול תרופתי נגד דיכאון כי זה יהווה שם רע לערוץ

מערכת ice | 
אמנדה ביינס (צילום אינסטגרם @rlamandabynes)
עוד ועוד סודות מטרידים יוצאים לאור על ערוץ הילדים האמריקאי "ניקולודיאון", זאת לאחר שסדרת הדוקו "שקט על הסט" חשפה סיפורים על הטרדות מיניות על הסט של הערוץ בשחקנים הקטינים. מתיעוד על מאמן משחק שהטריד מינית שחקן מוכר ועד לקשר השנוי במחלוקת בין התסריטאי דן שניידר לשחקנית האהובה אמנדה ביינס.
השבוע עלתה עוד טענה מטרידה שחושפת כי הערוץ סירב לתת לכאורה לשחקנית ג'נט מקרדי תרופות נוגדות דיכאון. בסרטון טיקטוק שיצא השבוע (חמישי), כוכב "זואי 101" ג'ק סלבטורה, טען שניקולודיאון לא רצו שהשחקנית ג'נט מקרדי תיקח תרופות נוגדות דיכאון לאחר שאמה מתה, כי הם חששו על שמו הטוב של הערוץ.
 
עוד חשף ג'ק מידע מטריד על התסריטאי דן שניידר, שגם שמו עלה מאז הסדרה לכותרות: "לפעמים הוא היה מוציא את רובה הציד שלו, כדי להפחיד את הכותבים". שניידר, התראיין מאז ששמו נחשף ב"שקט על הסט" והגיב על הטענות החמורות נגדו: "אני צריך להתמודד עם התנהגויות העבר שלי, שחלקן מביכות ועליהן אני מתחרט. אני בהחלט חייב לחלק מהאנשים התנצלות".
עוד נחשף בסדרת הדוקו, על הנפילה האישית והמקצועית של השחקנית אמנדה ביינס ועל הקשר המוזר שהיה בינה לבין התסריטאי והשחקן דן שניידר, שלטענת חבריה על הסט: "הכל התחיל משם".
אחרי הסדרה, גם השחקנית אלכסה ניקולס, לא יכלה להישאר אדישה והוסיפה את דעתה על התסריטאי השנוי במחלוקת ועל ערוץ ניקולודיאון, לטענתה כל העבודה בערוץ: "הפכה, בעצם, לטראומה בילדות".
 
@didyoucatchthis Dan Schneider Exposed By Jack Salvatore, Zoey 101 Cast Member. #trending #fyp #quietonset ♬ original sound - Did You Catch This?

על אמנדה ביינס טענתה ניקולס: "בעיות בריאות הנפש שלה והשדים שוברי הלב שלה, הכל התחיל כשדן שניידר התחבר אליה והיא קיבלה ליהוק לתוכנית משלה בערוץ". עוד הוסיפה ניקולס: "אתה יודע, אמנדה היא כנראה הדוגמה הטובה ביותר, היא אכן הייתה כוכבת ניקולודיאון, היום אני רואה כמה לאותה ילדה מסכנה היו כל כך הרבה בעיות נפשיות, היא כבר לא דומה לעצמה. הקליפים עליה שוברים את הלב, כי הכל באמת התחיל כשדן שניידר גילה אותה והיא לוהקה לתוכנית משלה בניקולודיאון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה