טלוויזיה

דרייק בל מדרייק וג'וש חושף פרטים: "עברתי התעללות מינית בניקולודיאון"

שקט על הסט: השחקן דרייק בל חושף לראשונה פרטים על ההתעללות המינית המשפילה ממאמן המשחק בערוץ ניקולודיאון כשהיה רק בן 15

מערכת ice | 
הוליווד (צילום Queryzo. grauschleier entfernt, stromkabel entfernt, farben kr?ftiger)
השחקן האהוב דרייק בל מהסדרה שרבים גדלו עליה "דרייק וג'וש" בניקולודיאון, מתאר לראשונה היום (חמישי), את ההתעללות המינית שחווה לכאורה ממאמן משחק בערוץ הילדים המוכר כשהיה רק בן 15.
בפרק השלישי בסדרת התיעוד "שקט על הסט: הצד האפל של הילדים בטלוויזיה" תיאר בל על התקיפה המינית: "ישנתי על הספה שבה הייתי ישן בדרך כלל, התעוררתי, פקחתי את עייני, התעוררתי והוא תקף אותי מינית".
 
עוד המשיך בל על הסיטואציה הקשה: "קפאתי, הייתי בהלם מוחלט ולא היה לי מושג מה לעשות או איך להגיב ואין לי מושג איך לצאת מהסיטואציה". השחקן המוכר הכיר את בריאן פק, הגדול ממנו ב-25 שנים, בזמן צילומי הסדרה "המופע של אמנדה" בניקולודיאון בצילומים לעונה השנייה.
בל שהה בביתו של מאמן המשחק בלוס אנג'לס מכיוון שהיה קרוב יותר לסט הצילומים מאשר לבית אימו במחוז ארנג' שבקליפורניה. פק יצר אמון עם הוריהם של הילדים המשחקים בניקולודיאון, אך עם זאת, אביו של דרייק, ג'ו בל לא בטח בו והביע דאגה שבנו ישן אצל גבר מבוגר.
"אני לא רואה שום דבר חריג, אבל אין לי הרגשה טובה", אמר אביו בפרק בסדרה "שקט על הסט". המפיקים של ניקולודיאון הרגיעו את אביו של בל ותיארו את פק כ"גבר שנמשך לגברים ובחור מאוד רגיש".  לטענתו של בל, הייתה יותר מתקיפה אחת, כשפק שיכנע את הוריו של בל לאפשר לו לישון אצלו כמה שיותר.
עוד שיתף דרייק, כי התבייש נורא בסיטואציה וסיפר את זה רק למטפלת שלו. בהתחלה היה קושי רב לשתף בסיטואציה כי לטענתו פק איים עליו כי לא ייתן לו להשתתף בעוד סדרות בערוץ אם יספר. לאחר שדרייק התחיל את המופע המוכר "דרייק וג'וש" פק ניסה להתערב ולהיות מעורב על הסט, אך בל לא יכל לשתוק יותר והתקשר לאימו וסיפר לה הכול וחקירת משטרה נתפחה.
 
בעקבות כך, פק הורשע בהתעללות מינית בשחקן אלמוני ב-2004, שמו של דרייק לא פורסם לציבור ופק נידון ל-16 חודשי מאסר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה