בעולם

עוקץ טיילור סוויפט: מעריצים הפסידו 1.2 מיליון דולר מהונאה

מעריצים של הזמרת האגדית טיילור סוויפט הפסידו 1.2 מיליון דולר בשל הונאת ענק המסתתרת מאחורי מכירות כרטיסים לסיבוב ההופעות הנחשק דרך קבוצות בפייסבוק

מערכת ice | 
טיילור סוויפט (צילום shutterstock)
על פי הדיווחים של הניו יורק פוסט, מעריצים רבים של כוכבת הפופ טיילור סוויפט נפלו קורבן להונאת ענק בשווי 1.2 מיליון דולר, כשניסו לרכוש כרטיסים לסיבוב ההופעות האגדי של הזמרת. בחברת הביטוח ללוידס דיווחו גם הם, שמעריצים בגילאי 25 עד 34 אשר חיפשו כרטיסים לסיבוב ההופעות הבינלאומי שובר השיאים, מצאו את הכרטיסים המזויפים בפייסבוק, כולל פייסבוק מרקטפלייס.
"חיפוש בפייסבוק גילה שעשרות קבוצות לא רשמיות הוקמו במטרה להונות. קבוצות רבות עם עשרות אלפי חברים המחפשים לקנות ולמכור כרטיסים להופעות של טיילור סוויפט", שיתף העיתון הלונדוני השבוע, (רביעי), כחלק מאזהרה דחופה.
 
כאמור, ממעריציה של סוויפט בבריטניה נלקח סכום כולל של 1.2 מילון דולר, כשהם רק ניסו לרכוש כרטיסים ל: "Eras Tour" הנחשק של הכוכבת. אותן קבוצות פיקטיביות בבריטניה פרסמו מספר רב של פוסטים שמתיימרים להציג את עצמם כ"עסקאות לגיטמיות", כולל קבוצה עם למעלה מ-40,000 חברים ועוד קבוצה נוספת שהוקדשה אך ורק להופעה של סוויפט בוומבלי בלונדון.
חברת הביטוח "ללוידס" גילתה שכ-600 מלקוחותיה נפגעו מההונאה והפסידו בין 400 דולר לבין 1,200 דולר. עוד העריכה ללוידס שעוד כ-3,000 תושבי בריטניה נפלו קורבן בהונאה.
 
"בעסקאות ההונאה, הקורבנות מתבקשים לשלם מראש עבור הכרטיסים, אבל ברגע שהתשלום בוצע, הרמאים נעלמים", הסבירו חברת הביטוח והמשיכו: "זה משאיר את הקונה בלי הכרטיסים ועם חור בכיס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה