בעולם

ניסיון התנקשות בסלובקיה: מי ניסה לרצוח את ראש הממשלה?

ע"פ דיווחים של אתר החדשות הסלובקי Dennik N, ראש הממשלה במדינה, רוברט פיצו, יצא מישיבת ממשלה - וניצל מניסיון התנקשות. לעברו נורו כארבעה כדורים על ידי אלמוני בן 71, אך לא נשקפת לו סכנת חיים
מערכת ice | 
התנקשות (צילום pexels)
אלמוני ניסה להתנקש בראש ממשלת סלובקיה, רוברט פיצו, לאחר שיצא מישיבת ממשלה בבירה ברטיסלבה. על פי דיווחים המגיעים מהמדינה האירופאית, כארבעה כדורים נורו לעבר ראש הממשלה, כאשר אחד מהם פגע בבטנו. גורמי רפואה טוענים כי הוא נפצע גם ביד וברגל. מאבטחיו של פיצו הכניסו אותו לרכב שנסע במהרה לבית החולים.
אתר החדשות הסלובקי Dennik N, אמר כי ראש הממשלה ניגש לקבוצת אזרחים שעמדה מחוץ לבניין בו התקיימה ישיבת הממשלה, אך לפתע נשמעו קולות ירי שנורו לעברו. כמו כן, נכתב כי נדרש פינוי מוסק לצורך טיפול מהיר בו, אך הובהר כי הפציעות שלו אינן מסכנות חיים וכי הוא מקבל את הטיפול הנדרש. ראש הממשלה נבחר לתפקיד רק בשנה שעברה והחל לכהן בו באוקטובר האחרון.
לאחר המתקפה, נשיאת סלובקיה זוזנה צ'פוטובה גינתה את המקרה ואיחלה החלמה מהירה לפיצו. גם ראשי ממשלת צ'כיה, פולין, רומניה והונגריה הצטרפו לאיחולים ולגינויים נגד התוקף, שזהותו עדיין לא נחשפה לציבור אך נטען כי הוא גבר בן 71.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה