בעולם

אנטישמיות בצרפת - במהלך יריד עלייה לישראל: "תומכי סינוואר"

מפגינים פרו-פלסטינים תקפו מאבטחים של יריד של משרד העלייה והקליטה והסוכנות היהודית בליון שבצרפת. לא היו נפגעים. המשטרה אשר אבטחה את המקום התערבה ועצרה את התוקפים. שר העלייה והקליטה: "קורא לממשלת צרפת לפעול מיידית כנגד האנטישמיות ולהפעיל יד קשה"
מערכת ice | 
גל האנטישמיות בעולם (צילום יוטיוב/ Global News)
על רקע האירועים האנטישמיים ברחבי העולם, מפגינים פרו-פלסטינים תקפו אמש (שלישי) מאבטחים של יריד של משרד העלייה והקליטה והסוכנות היהודית בליון שבצרפת. בסמוך ליריד, התקיימה הפגנה של פרו-פלסטיניים. כמה מפגינים התקרבו לאולם ותקפו את המאבטחים. המשטרה אשר אבטחה את המקום התערבה ועצרה את התוקפים.
בשל התקרית האלימה, במשטרת ליון הודיעו על סיום האירוע, זמן קצר לפני מועד הסיום המתוכנן מראש. בסוכנות היהודית מדגישים כי אין נפגעים וכי "בירידי העלייה המתקיימים בימים אלה בצרפת ובמקומות נוספים ננקטים כל סידורי האבטחה הנדרשים בתיאום בין הסוכנות היהודית למשטרה המקומית".
שר העלייה והקליטה, אופיר סופר התייחס לאירועים בליון: "אני רואה בחומרה רבה את התקיפה על רקע אנטישמי במהלך יריד עלייה בעיר ליון וקורא לממשלת צרפת לפעול מיידית כנגד האנטישמיות ולהפעיל יד קשה כנגד תומכי סינוואר ומעשי הטבח ב-7 באוקטובר. משרד העלייה והקליטה מסכם שלושה ימים מוצלחים מאוד בירידי עלייה שהתקיימו בפריז, מרסיי וליון. ירידים בהם נכחו למעלה מ-3,000 משתתפים שהביעו התעניינות בעלייה לישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה