בעולם

טראמפ מציג: דרך מהירה לאזרחות אמריקאית ב-5 מיליון דולר

נשיא ארצות הברית מעוניין למכור "כרטיס זהב" למהגרים שברשותם 5 מיליון דולר. טראמפ: "אנחנו נתחיל למכור כרטיסי זהב"
דונלד טראמפ (צילום shutterstock)
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר בראיון היום (רביעי) לעיתונאים בבית הלבן, שהוא מעוניין להקים תוכנית חדשה, שתאפשר לאזרחים זרים לקבל "ויזת זהב" בתמורה ל-5 מיליון דולר. לדבריו: "אנחנו נתחיל למכור כרטיסי זהב. המחיר יהיה 5-מיליון דולר וזה יקנה זכויות דומות לאלו של גרין קארד בנוסף למסלול לאזרחות".
בהמשך טראמפ נשאל על האפשרות שאוליגרכים מרוסיה יקבלו "ויזת זהב", והוא השיב: "יש להם היום קצת פחות כסף מבעבר, אבל אני חושב שהם יכולים למצוא 5-מיליון דולר. אני מכיר כמה אוליגרכים רוסים מאוד נחמדים". 
 
הסדרי תושבות בתמורה להשקעה הם לא דבר חדש בארה"ב. בשנת 1990 הקונגרס האמריקאי ייסד תוכנית בשם EB-5, שמטרתה לעודד מסחר וליצור מקומות עבודה באמריקה על ידי משקיעים זרים. 
השר הווארד לוטניק, הממונה על המסחר בארצות הברית, אמר באותה השיחה: "התוכנית (EB-5) הייתה מלאה בשטויות, בדיה והונאה, והייתה דרך להשיג גרין קארד במחיר נמוך. אז הנשיא אמר: במקום שתהיה לנו את התוכנית המגוחכת הזו, אנחנו נחליף אותה בכרטיס הזהב'". לוטניק הוסיף ואמר כי בתהליך קבלת הכרטיס יתבצע סינון קפדני. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הגדרה של נשיא ארצות הברית!!!!
    אנצי!!!! 02/2025/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדברים שיהרסו מדינה זה:שגשוג בכל מחיר, שלום בכל מחיר,בטחון שקודם למחוייבות, דבקות בחיי נוחות ותיאורית ההתעשרות המהירה-תיאודור רוזבלט נשיא ארצות הברית!!!!
    סגור