בעולם

מביך: ראש ממשלת בריטניה שאל הומלס את השאלה הלא נכונה

ראש ממשלת בריטניה הגיע להתנדב בבית תמחוי בלונדון במטרה להילחם בתדמיתו המנותקת, אך השיג את התוצאה ההפוכה לגמרי
מערכת ice | 
רישי סונאק, רה"מ בריטניה (צילום freepik, shutterstock)
ראש ממשלת בריטניה רישי סונאק הגיע אתמול (שבת) להתנדב בבית תמחוי בלונדון במטרה להתנדב ועל הדרך להילחם בתדמיתו המנותקת והעשירה, אך השיג את התוצאה ההפוכה לגמרי. במהלך התנדבותו שם ניהל סונאק שיחה עם אחד מבאי בית התמחוי ששאל אותו אם הוא "מסדר את הכלכלה", ראש הממשלה השיב: "זה בדיוק מה שאני מנסה לעשות". כשדין אמר לו שהדבר יעזור לעסקים, שאל אותו סונאק אם הוא עובד בעסק. "לא, אני הומלס. אבל מתעניין בעסקים", ענה לראש הממשלה.
בהמשך הסרטון ראש הממשלה אמר לבחור שבעברו הוא עבד בעולם הפיננסי, ושאל אם ירצה להשתלב בתחום. ההומלס השיב ואמר לראש הממשלה שהוא לא פוסל זאת אך הוסיף: "קודם כל אני רוצה לעבור את חג המולד".
 
בעקבות התיעוד שהביך את ראש הממשלה התעוררה סערה גדולה שהציגה את דמותו של סונאק כמנותק. כנראה שזה הדבר האחרון שסונאק חשב שיקרה במהלך התנדבותו שם. כזכור בחודשים האחרונים, בעקבות דיווחים על אורח חיים ראוותני ובשל פרסומים שאשתו חמקה מתשלום מסים, נוצרה לסונאק תדמית אליטיסטית ומנותקת.
מי שלא פספסו את ההזדמנות היו חברי מפלגת האופוזיציה "הלייבור". אנג'לה ריינר, סגנית יו"ר מפלגת הלייבור, פרסמה את הסרטון בטוויטר ואמרה שהוא גורם לייסורים. מחוקק אחר מהלייבור, ביל אסטרסטון, אמר שראש הממשלה השמרן "מנותק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה