דיגיטל וטק

מעתיקה מנטפליקס? יוטיוב משיקה פיצ'ר חדש

יוטיוב, משיקה פיצ'ר חדש של משחקי ה-Playables, אשר מיועד למשתמשי שירות הפרימיום שלה. הפיצ'ר החדש מאפשר לשחק באופן מקוון במשחקים שונים ישירות דרך יוטיוב בדפדפן או באפליקציה הסלולרית ללא צורך בהתקנתם
מערכת ice | 
יוטיוב (צילום shutterstock)
יוטיוב, משיקה פיצ’ר חדש אשר זכה לשם ה-Playables או “המשחקייה” כפי שהוא יקרא בעברית ובמסגרתו, יוצע למשתמשים את האפשרות לשחק במשחקים שונים ללא צורך בהתקנה שלהם. אומנם, מה שמזכיר למדי את פיצ’ר המשחקים של נטפליקס.
כרגע זמינים 37 ובניהם, ניתן למצוא משחקים דוגמת Angry Birds Showdown מסדרת משחקי ה-Angry Birds המוכרת. נכון לעכשיו, הפיצ’ר החדש, זמין כעת למשתמשי יוטיוב פרימיום בלבד במספר מדינות נבחרות ברחבי העולם וכצפוי, מדינת ישראל לא כלולה בניהן. למרות זאת הוא עתיד להיות זמין לכלל המשתמשים באופן רשמי עד הסוף חודש מרץ בשנה הבאה.
 
אפשרות המשחקייה החדשה של יוטיוב לא נועדה להחליף שירותי הזרמת משחקים אחרים בשוק, אלא לאפשר למנויים לתכנית הפרימיום של יוטיוב ליהנות ממגוון משחקי ארקייד קלילים למדי ללא התקנה.
ניתן למצוא דמיון רב בינו לבין שירות המשחקים של ענקית הסטרימינג נטפליקס, שגם הוא הושק לאחרונה. כעת נותר לחכות לרגע שבו הפיצ'ר יגיע גם לישראל על מנת לבדוק האם הוא מביא עמו איזשהי בשורה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה