בריאות

מלכת היופי לשעבר בווידוי קשה: "לצערי שוב גילו לי סרטן"

מלכת היופי לשעבר, מירית גרינברג, שהחלימה לאחרונה מסרטן, חשפה כי אחרי שקיבלה את הבדיקות, שוב גילו לה סרטן: "אז אני נכנסת שוב לסרט של בתי חולים וניתוח להורדת הבלוטה. מזל שבסרטן בלוטת התריס אין כימותרפיה"
מערכת ice |  1
מירית גרינברג (צילום אינסטגרם @miritgrinberg)
מלכת היופי לשעבר, מירית גרינברג, שהחלימה ממחלת הסרטן, חשפה היום (שני) בחשבון האינסטגרם שלה כי היא חולה שוב בסרטן. בפוסט שהעלתה שיתפה גרינברג את עוקביה כי היא קיבלה את התוצאות הקשות, וכי היא שוב נכנסת לסדרת טיפולים בבית החולים איכילוב.
״הגיעו התוצאות ולצערי זה סרטני", שיתפה תחילה גרינברג את העוקבים שלה באינסטגרם. גרינברג המשיכה: "אז אני נכנסת שוב לסרט של בתי חולים וניתוח להורדת הבלוטה. מזל שבסרטן בלוטת התריס אין כימותרפיה".
"here I come again "איכילוב" וכן, אני ללא מצב רוח אז תסלחו לי אם אני לא מגיבה", כתבה גרינברג לסיום. כזכור, גרינברג בת ה-43, זכתה בתחרות מלכות היופי של ישראל לשנת 1997. לפני כשלוש שנים, גרינברג חלתה בפעם הראשונה במחלת הסרטן, ומאז היא הספיקה להחלים.
כזכור, היא שיתפה את העוקבים בחשבון האינסטגרם שלה כי היא בטיפולים ובהליך ההחלמה, ובחודש פברואר 2021 היא החלימה באופן סופי מהמחלה כעת, גרינברג קיבלה את הבשורה הרעה שהיא שוב חולה בסרטן. ולנו נותר רק לאחל החלמה כמה שיותר מהירה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גרינברג
    נועה 02/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רפואה שלימה ומהר!
    סגור