בריאות

משרד הבריאות בהודעה חמורה: "תוצאות איכות מים חריגות"

לאחר קבלת תוצאות חריגות בבדיקות שגרתיות שנערכו במי השתייה של הישוב רימונים, משרד הבריאות מודיע על סכנה במי השתייה ומפרסם הנחייה על הצורך להרתיח את המים
מערכת ice | 
משרד הבריאות באזהרה חמורה (צילום freepik)
לאחר קבלת תוצאות חריגות בבדיקה שנערכה בישוב רימונים שבדרום מזרח השומרון, משרד הבריאות, מודיע היום (שישי), על סכנה במי השתייה בישוב ומפרסם הנחייה על הצורך להרתיח את המים לפני שתייה, בישול, הכנת מזון, הכנת תרופות וצחצוח שיניים בישוב רימונים. עוד הדגיש משרד הבריאות כי ניתן להשתמש במים לצרכי רחצה וסניטציה. 
משרד הבריאות, ציין כי הנחה את ספק המים של הישוב לבצע בדחיפות שורה של פעולות על מנת להביא לתיקון התקלה ולבסוף גם לבצע בדיקות של איכות המים. הנחיה זו בתוקף עד להודעה חדשה.
 
זוהי לא הפעם הראשונה בה מופצת הנחיה זו, רק בחודש שעבר, משרד הבריאות שחרר הנחיות דומות בשל מקרה דומה שהתרחש במושב אחיהוד. בשעתו ההנחיה הועברה בעקבות קבלת תוצאות מים מיקרוביאליות חריגות ובשעתו ההנחייה הייתה תקפה עד להודעה חדשה, אך אך זמן קצר לאחר מכן, בתחילת חודש פברואר, משרד הבריאות שחרר את ההודעה המשמחת על ביטול הצורך בהרתחת מים במושב. על כן, יש לקוות שהפרשה תסתיים כמה שיותר מהר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה