בריאות

טבע הישראלית חוגגת: נבחרה כאחת מחברות התרופות המובילות בעולם

חברת טבע הישראלית ממשיכה לעשות חייל ונבחרה כאחת מ-20 חברות התרופות המובילות ביותר בעולם כיום. וגם: מי טיפסה למקום הראשון ולאן התדרדרה פייזר?
מערכת ice | 
ריצ'רד פרנסיס (צילום shutterstock)
חברת טבע הישראלית ממשיכה לעשות חייל ונבחרה כאחת מ-20 חברות התרופות המובילות ביותר בעולם כיום, שנבחנה על פי ההכנסות שלהן.
פייזר, שההכנסות שלה צנחו ב-41%, איבדה את הפסגה לג'ונסון אנד ג'ונסון, שרשמה שנה חלומית. חברת מרק במקום השלישי, פייזר צונחת עד למקום הרביעי ומי שסוגרת את החמישייה המובילה היא חברת AbbVie.
 
סאנופי במקום השישי, AstraZeneca שביעית, נוברטיס רק במקום השמיני, בריסטול מאיירס סקוויב תשיעית, GSK עשירית, אלי לילי במקום ה-11, במקום ה-12 חברת נובו נורדיסק, אחריה אמגן, במקום ה-14 בוהרינגר אינגלהיים, אחריה טקדה, במקום ה-16 חברת גלעד, אחריה באייר, Merck KGaA תופסת את המקום ה-18.
במקום הלפני אחרון ברשימה, המקום ה-19, חברת טבע הישראלית, שרשמה הכנסות שנתיות של  15.8 מיליארד דולר, עלייה של 900 מיליון דולר בהכנסות מהשנה שעבר. מדובר בהישג נפלא לחברת התרופות הישראלית, שממשיכה להציב את עצמה כאחת מחברות התרופות הגדולות בעולם. מי שסוגרת את רשימת 20 חברות הפארמה המובילות בעולם לשנת 2023 על פי הכנסות היא חברת ויאטריס
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה