בריאות

זיהום אוויר קיצוני בישראל: זה מה שיקרה במהלך היום

הסיבה לזיהום האוויר נובעת בשל ריכוזים גבוהים של חלקיקים נשימים. שיפור הדרגתי באיכות האוויר חזוי במהלך שעות הערב. כמו כן, זיהום האוויר הגבוה הוא כתוצאה מהסעת אבק מכיוון צפון אפריקה לאזור ישראל. שיפור באיכות האוויר חזוי במהלך שעות הערב לאחר מעבר חזית האובך מעל אזורנו
מערכת ice | 
זיהום אוויר קיצוני בישראל (צילום פלאש 90/ דוד כהן)
על פי הודעה משותפת של המשרד להגנת הסביבה ומשרד הבריאות, עליכם להערך לקראת שינוי קיצוני במזג האוויר בשעות הקרובות. שני המשרדים מתריעים כי היום (חמישי) שורר זיהום אוויר גבוה עד גבוה מאוד בכל אזורי הארץ .
הסיבה לזיהום האוויר נובעת בשל ריכוזים גבוהים של חלקיקים נשימים. שיפור הדרגתי באיכות האוויר חזוי במהלך שעות הערב. כמו כן, זיהום האוויר הגבוה הוא כתוצאה מהסעת אבק מכיוון צפון אפריקה לאזור ישראל. שיפור באיכות האוויר חזוי במהלך שעות הערב לאחר מעבר חזית האובך מעל אזורנו.
 
לאור זאת, המשרד להגנת הסביבה בהתייעצות עם משרד הבריאות ממליץ לאוכלוסיות רגישות - בהם חולי לב, חולי ריאות, קשישים, ילדים ונשים בהיריון - להימנע מפעילות גופנית מאומצת בחוץ.
לאוכלוסייה הרגילה מומלץ לצמצם פעילות גופנית מאומצת בחוץ. המשרד להגנת הסביבה ימשיך לעדכן את הציבור ככל שיידרש בהתאם לנתוני החיזוי ולערכים הנמדדים בתחנות הניטור ברחבי הארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה