תיירות

משרד הבריאות באזהרה חמורה לטסים מחו"ל: היזהרו מהמחלה הזו

מחלת החצבת (Measles) היא בין המחלות הזיהומיות המדבקות ביותר המוכרות לאדם. כעת יש התפרצות בלא מעט מדינות בעולם ובמשרד הבריאות ממליצים להתחסן לפני הטיסה
מערכת ice | 
כאוס בנתב"ג (צילום פלאש 90)
טסים בפסח? בעקבות התפרצות חצבת במדינות שונות בעולם, משרד הבריאות ממליץ להשלים חיסוני חצבת ולמנוע הדבקה. מחלת החצבת היא בין המחלות הזיהומיות המדבקות ביותר המוכרות לאדם, סיבוכי המחלה עלולים להיות קשים ואף לסכן חיי אדם.
מחלת החצבת (Measles) היא בין המחלות הזיהומיות המדבקות ביותר המוכרות לאדם. מקור המילה חצבת מהמילה "חַצְבַּה" בערבית שמשמעותה מחלת פריחה. בחלק מהמקרים, סיבוכי המחלה עלולים להיות קשים ואף לסכן חיים.
 
נדרש שיעור כיסוי חיסוני גבוה מאוד באוכלוסייה כדי למנוע התפשטות חצבת. ירידה באחוז המתחסנים באוכלוסייה עלולה להוביל להתפרצויות של המחלה. זו הסיבה העיקרית להתפרצויות במדינות אירופה ובמקומות אחרים בעולם. גם במדינות חופשיות מחצבת, כמו ישראל, קיימת סכנה להדבקה והתפשטות המחלה מחולים שמגיעים מחו"ל. 
עוד מבהירים במשרד הבריאות כי: "לאנשים שאינם מחוסנים הנחשפים לחולה חצבת, יש סיכון גבוה מ-90% להידבק במחלה! הדרך הטובה והבטוחה ביותר למנוע חצבת וסיבוכיה היא על ידי קבלת חיסון נגד המחלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה