בריאות

הזמר האהוב ירה לעצמו בחזה: הובהל לבית החולים לניתוח חירום

קנדג'י ג'יראק, נפגע בחזה כתוצאה מירייה בשוגג מנשק שרכש באותו היום. הוא נמצא שהוא ירוי אבל בהכרה בסביבות השעה 5 וחצי לפנות בוקר, אז הוא הובהל לבית החולים כדי לעבור מיד ניתוח ולהתאשפז כשהוא עבר טיפולים מצילי חיים
מערכת ice |  2
הופעה-אילוסטרציה (צילום pixabay)
מעשה אידיוטי כמעט הסתיים במוות טראגי ומיותר. הזמר הצרפתי הידוע, קנדג'י ג'יראק, נפגע בחזה כתוצאה מירייה בשוגג שנבעה מטיפול רשלני בנשק האיישי שלו והובילה לכך שהוא הובהל לבית החולים בסכנה.
הוא הגיע לבית חולים בדרום-מערב צרפת ונותח מיידית, הודות לטיפול המהיר הוא יצא מכלל סכנת חיים ולפי דיווחים בתקשורת הצרפתית הוא אמור להשתחרר בקרוב חזרה לביתו. ג'יראק עצמו הסביר לתקשורת כי הוא פגע בעצמו עם הנשק כתוצאה מטיפול רשלני בו, לאחר שרכש אותו באותו היום וכנראה לא הבין מה הוא עושה.
 
על פי דיווחים בתקשורת האירופית, ג'יראק נמצא שהוא ירוי אבל בהכרה בסביבות השעה 5 וחצי לפנות בוקר, אז הוא הובהל לבית החולים כדי לעבור מיד ניתוח ולהתאשפז כשהוא עבר טיפולים מצילי חיים.
עתה, לאחר טיפולים הוא יצא מכלל סכנה וכנראה שהחזרה שלו לשגרה קרובה. אגב, יש לציין כי הקהל הישראלי מכיר אותו בעיקר בזכות השיר "בומבה" שבו עשה שיתוף פעולה עם עומר אדם ב-2022 והיה ללהיט גדול.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ניסיון התאבדות שנכשל?!
    הפטריוט 04/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא סביר שזאת תאונה. יותר סביר שניסה להתאבד!
    סגור
  • 1.
    עדיף שישאר במוסיקה ולא צריך עוד "בומבה" (ל"ת)
    מרקו 04/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור