ויראלי

אבל בעולם המוזיקה: הזמר האהוב הלך לעולמו בגיל 80

דיקי בטס ממייסדי להקת 'האחים אולמן' נפטר לאחר מלחמה בסרטן ובמחלת ריאות: "היה גדול מהחיים, ואובדנו יורגש בכל העולם. בשעה קשה זו המשפחה מבקשת תפילות וכבוד לפרטיות בימים הקרובים. מידע נוסף יגיע בזמן המתאים"
מערכת ice | 
פסטיבל (צילום shutterstock)
בשורה עצובה לעולם המוזיקה דיקי בטס, שהיה לזמר, פזמונאי והגיטריסט של להקת האחים אולמן שהייתה ידועה בסגנון הרוק הדרומי שלה, הלך לעולמו אמש [חמישי] בגיל 80 ממחלת הסרטן ממנה סבל וכן ממחלת ריאות.
משפחתו הודיעה על דבר מותו: "בעצב עמוק ובלב כבד מכריזה משפחת בטס על מותו השליו של פורסט ריצ'רד 'דיקי' בטס  בגיל 80. המבצע האגדי, כותב השירים, מנהיג הלהקה והפטריארך המשפחתי היה בביתו באוספריי, פלורידה, מוקף במשפחתו".
 
עוד מסרה המשפחה הכואבת כי: "דיקי היה גדול מהחיים, ואובדנו יורגש בכל העולם. בשעה קשה זו המשפחה מבקשת תפילות וכבוד לפרטיות בימים הקרובים. מידע נוסף יגיע בזמן המתאים".
גם הלהקה נפרדה מאחד האבות המייסדים: "נגינת הגיטרה יוצאת הדופן שלו לצד הגיטריסט דואן אלמן יצרה צליל של גיטרה כפולה ייחודית שהפכה לחתימת הצליל של הז'אנר המכונה סאות'רן רוק, הוא היה נלהב בחיים, בין אם זה מוזיקה, כתיבת שירים, דיג, ציד, שייט, גולף, קראטה או אגרוף. דיקי היה מעורב והצטיין בכל מה שמשך את תשומת לבו".
יש לציין כי בשנת 2012 בטס פרש סופית מהלהקה לאחר מאבק משפטי על זכויות יוצרים, בשנים האחרונות הוא גם פרש מהופעות ונגינה לאחר שלקה בשבץ מוחי והמחלות מהן סבל בשנותיו האחרונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה