שיווק ופרסום

בשווי של כ-3 מיליון שקל: סולן להקת הרוק קוטף קמפיין יוקרתי

רד אורבך, סולן להקת "רד בנד", הצטלם לקמפיין תחנות "דלק" ורשת חנויות "ג'ו דלק" אשר שוויו מוערך בכ-3 מיליון שקל. קרן קפורמינץ סמנכ"ל שיווק, סחר ופיתוח עסקי: "החלטנו בדלק ישראל לצרף לשורותינו שחקן חיזוק חדש - רד אורבך מלהקת רד בנד"
מערכת ice | 
רד אורבך (צילום יח"צ)
תחנות הדלק ורשת חנויות "ג'ו דלק" החלו בשיתוף הפעולה עם סולן להקת "רד בנד" הלוא הוא רד אורבך. סולן הלהקה הצטלם לקמפיין תחנות דלק ורשת חנויות ג'ו דלק. הקמפיין המדובר יעלה בכלי התקשורת המסורתיים וברשתות החברתיות על ידי משרד הפרסום GO. לטענת החברה, שווי הקמפיין מוערך בכ-3 מיליון שקל.
במסגרת הפרסומת, המוסיקאי רד מספר את הסיפור מנקודת מבטו האובייקטיבית שמתקיימת בין שני העולמות, מצד אחד הוא מזוהה כישראלי שנהנה מהסטטוס הזה ומתקבל בחום בחברה הישראלית אך מצד שני יש בו תמיד את היכולת להתנתק ולבקר את האופי הישראלי. אותה התנגשות יוצרת מצבים קומיים, אשר סולן להקת "רד בנד" יודע להדגיש בדרכו הייחודית.  
קרן קפורמינץ סמנכ"ל שיווק, סחר ופיתוח עסקי דלק ישראל אמרה היום: "החלטנו בדלק ישראל לצרף לשורותינו שחקן חיזוק חדש - רד אורבך מלהקת רד בנד". עוד הוסיפה קפורמינץ: "רד הוא Wannabe ישראלי אשר ניחן בחוצפה ישראלית, צעירה ומגניבה, וחשבנו שהוא יכול לספר את הסיפור של 'דלק' חברת הדלק הישראלית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה