בריאות

משרד הבריאות מעדכן: פרופ' סיגל סדצקי מחליפה את הרופאה הבכירה

לאחר חודשים כממלאת מקום, פרופ' סיגל סדצקי מונתה רשמית לתפקיד הקבוע כראש חטיבת בריאות הציבור. מנכ"ל המשרד בירך על המהלך, בצל האתגרים הבריאותיים וההיערכות למצבי חירום בישראל
סיגל סדצקי (צילום מסך החדשות 12)
פרופ' סיגל סדצקי מונתה היום (שלישי) באופן רשמי לתפקידה הקבוע כראש חטיבת בריאות הציבור במשרד הבריאות.
פרופ' סדצקי היא רופאה מומחית לבריאות הציבור ואפידמיולוגיה, בעלת ניסיון רב שנים במערכת הבריאות ברמה הלאומית והבינלאומית, וכן ניסיון במחקר, בניהול ובקביעת מדיניות בריאות. לאורך השנים מילאה שורה של תפקידים בכירים במערכת הבריאות והובילה מהלכים משמעותיים בתחומי בריאות הציבור, מניעת מחלות, קידום בריאות ומחקר רפואי. 
פרופ' סיגל סדצקי נכנסה לתפקידה בחודש פברואר האחרון כממלאת מקומה של ד"ר שרון אלרעי פרייס, וכעת נכנסת לתפקידה הקבוע באופן רשמי, לאחר מספר חודשים בהם ניהלה בפועל את החטיבה, ובכלל זה את ההיערכות למגיפת האבולה, ואת מערך בריאות הציבור במהלך מבצע "שאגת הארי". בימים אלו מובילה פרופ' סדצקי שינוי משמעותי במתווה החיסונים שיתרום למיגור התפרצות החצבת ולהעלאת הכיסוי החיסוני במדינת ישראל.

(צילום: באדיבות משרד הבריאות)     
מנכ״ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, מסר: "אני מברך על חזרתה של פרופ' סיגל סדצקי להובלת חטיבת בריאות הציבור. מערכת הבריאות ובריאות הציבור ניצבים בפני אתגרים משמעותיים בשנים הקרובות - מקידום בריאות ומניעת תחלואה, ועד התמודדות עם התפרצויות ומצבי חירום. 
ניסיונה רב השנים, מחויבותה לבריאות הציבור והעשייה המקצועית שהובילה לאורך השנים הם נכס משמעותי למשרד הבריאות, למערכת הבריאות ולשמירה על בריאות הציבור הישראלי. אני סמוך ובטוח כי תחת הנהגתה, החטיבה תמשיך להפגין מצוינות מקצועית ותוביל פתרונות מקצועיים מבוססי נתונים אל מול האתגרים המורכבים הניצבים לפתחנו ותביא לקפיצת מדרגה תשתיתית בתחומי התוכן המקצועיים תוך הרחבת היקף כוח האדם בתחום".
פרופ' סיגל סדצקי, ראש חטיבת בריאות הציבור הנכנסת במשרד הבריאות: "אני מודה על האמון שניתן בי בשנית ונכנסת לתפקיד בתחושת אחריות ושליחות. בריאות הציבור היא אבן יסוד בחוסנה של החברה. יחד עם כלל גורמי המקצוע במשרד ובמערכת הבריאות אפעל לחיזוק מקצוע בריאות הציבור בהתאם לסטנדרטים העולמיים הנוכחיים ולחדשנות בתחום, לחיזוק קביעת מדיניות מבוססת נתונים, לחיזוק המוכנות לאתגרי משבר האקלים וההיערכות הכוללת למצבי חירום, ולקידום בריאות הציבור בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה