בריאות

הדלקת שמדאיגה את משרד הבריאות: זו ההוראה לקופות החולים

מנהלי קופות החולים ביקשו ממנהלי הקופ"ח ובתי החולים לדווח על כל מקרה של דלקת כבד חדה מסיבה לא ידועה אצל ילדים ונאספו בתוך יממה 12 מקרים. הבדיקה נעשית לאור התחלואה באירופה
מערכת ice | 
רפואה (צילום vecteezy)
משרד הבריאות ביקש ממנהלי קופות החולים ובתי החולים בישראל לדווח על מקרים של דלקת כבד חדה אצל ילדים מסיבה לא ידועה, כחלק מהיערכות לאפשרות שהמקרים כפי שתועדו באירופה יגיעו גם לישראל ועד הבוקר נאספו 12 מקרים.
הבדיקה נעשתה בעקבות הודעת ארגון הבריאות העולמי על מקרים בעולם של דלקת כבד חדה ממקור לא ידוע (שפורסמה לפני כ-10 ימים), בדק משרד הבריאות מול איגוד רופאי הילדים ואיגוד רופאי זיהומיות ילדים ולא היו מקרים בישראל עד ליום שלישי.
 
בעקבות בקשת משרד הבריאות ממנהלי קופות החולים ובתי החולים, לדווח על מקרים בילדים עם דלקת כבד חדה מסיבה לא ידועה, הובאו עד הבוקר (רביעי) לידיעת משרד הבריאות 12 מקרים של ילדים שאושפזו בחודשים האחרונים בשני בתי חולים, שערי צדק ושניידר, וייתכן ומתאימים להגדרת המקרה.
הדיווחים נמצאים כעת בבדיקה. בהתאם יצאה הנחיה רשמית מטעם המשרד למנהלי קופות החולים ובתי החולים לדווח על כל מקרה, עוד נמסר: "יודגש כי נכון לעכשיו, לא דווחו למשרד הבריאות מקרים כאלה בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה