בריאות

ליל בלהות בבית החולים: הרופאים הותקפו בעקבות מות מטופל

לילה לא שקט עבר על בית החולים הדסה הר הצופים לאחר שני משפחה של מטופל במחלקה לטיפול נמרץ שמעו על מות יקירם והחלו להכות את אנשי הצוות ולהשחית את המחלקה
מערכת ice |  6
רפואה (צילום vecteezy)
אירוע אלימות קשה התרחש הלילה (שני) בבית החולה הדסה הר הצופים בירושלים, כשבני משפחה של חולה החלו לתקוף את אנשי הצוות הרפואי עם היוודע דבר מותו של בן משפחתם. 
מדובר בעשרות בני משפחה של המנוח שנכחו במקום, תקפו את אנשי הצוות הרפואי והותירו הרס וציוד מושחת. המנוח פונה לבית החולים אתמול בערב במצב קריטי לאחר שהתמוטט בביתו. לאחר שהגיע לבית החולים נאלצו אנשי הצוות הרפואי לקבוע את מותו, מה שגרר את תגובתם האלימה של בני המשפחה.
אחד הרופאים שספגו אלימות בתקרית שיתף בעמוד הטוויטר שלו תיעוד של ההרס ושיתף, "זה חדר הרופאים שלנו הערב אחרי שמשפחה של מטופל השתוללה ותקפה גם קולגות על הדרך. הימור שלי: אפס עונשי מאסר אם בכלל יגיע למשפט".
 
ד״ר תמר אלרם, מנהלת בית החולים התייחסה למקרה ואמרה, "אנו בהדסה מביעים זעזוע עמוק לנוכח האירוע הקשה שאירע כאן, במקום שבו חושבים רק על הצלת חיים ופועלים להקלה על מכאובם של מטופלים. הצוות שלנו, אנשים מסורים שעושים עבודתם נאמנה בכל שעות היממה, הוכה ונחבל, ולא מאמין שלאחר המאמצים שהושקעו בטיפול בחולה, משפחתו גמלה להם באלימות קשה". 
 
אסור לנו לשקוט ולנוח עד שימוצה איתם הדין באופן המחמיר ביותר. אני עומדת כאן הערב בצער ומחבקת כל אחד ואחת מאנשי הצוות שלנו. אחת האחיות אמרה לי: 'אני אחות כבר 21 שנים, זו הפעם הראשונה שבה חששתי לחיי'. אנו נמשיך לעשות כל שניתן כדי למקסם את תחושת המוגנות של הצוות לנוכח אירועי אלימות".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    איפה הכללים בבתי החולים??!!
    יפית 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה לאפשר כניסת אורחים ו/או מלווים כל כך רבים לביה"ח??!! אולי בגלל תאוות הבצע של מנהלי בתי החולים, שמקדמים מרכזי קניות בתוך בתי החולים??!! בביילינסון למשל יש מקדונלד, רולדין, אילנס, צומת ספרים ועוד ועוד. תקבעו שחולה או מטופל נכנס בליווי של אחד בלבד!!!
    סגור
  • 5.
    איזה מזל שזה לא מתנחלים או חרדים. זה היה פותח אולפנים
    אבוטבול הצ'חצ'ח 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עם תמונות שטירמריות ונביחות בלתי פוסקות של סמאלנים בכירים כמו סר-הבריאות הורוביץ ואל-ווזיר א-שורטה עומאר ושופריהם הבזויים מאברמוביץ/רינה מצליח ומטה על 'אלימות מתנחלים/חרדים'. אבל מחבלים פראי אדם ערבו-איסלאמים - הס מלהזכיר. הם - אם בכלל - מוחים נגד אקיבוש ואקיבוח או 'נופלים בקרב' למען בני עמם.
    סגור
  • 4.
    לא פלא
    ער 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לא פלא רופאים בבתי חולים הם רוצחים ולא פחות מזה. לכן הם גם מתאבדים מדי פעם, זה המצפון
    סגור
  • 3.
    בושה
    מומי 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בטח בני דודים
    סגור
  • 2.
    אופי של עקרב רצחני - לא מסוגל לא לעקוץ
    ארנון תל-אביבי 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מתי נבין ? אנחנו מול עקרבים . עקרב לא צריך סיבה בשביל לעקוץ .ערבים - זה האופי שלהם . ב 70 ק"מ בין חוף ים התיכון לגדת נהר הירדן - זה או הם או אנחנו . ההבדל - לנו אין ארץ אחרת. ניסינו את הזיית "שלום-אוסלו" שהתפוצץ לכולנו בפנים. כאן ארצנו הקטנטונת היחידה.
    סגור
  • 1.
    בושה
    מומי 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בטח בני דודים
    סגור